Ik ben het helemaal met je eens @DdK75
Maar hoe het in elkaar zit, dat kan ik je niet vertellen want ik werk niet bij Vodafone. Dat ik het met je eens ben, zeker! Echter, ik denk dus dat het komt omdat je eigen abonnement pas in augustus ingaat, dat je die extra nu al daarom niet kan koppelen en aan kan laten gaan. Daar zit natuurlijk ook een beetje logica achter. Dan zou je pas wanneer je abonnement online is, je zoon blij kunnen maken.
En ja, als je eenmaal je zoon hebt blij gemaakt, is het lastig om te moeten zeggen dat Vodafone hiermee niet wil meewerken, of misschien niet kan meewerken. Waarom neem je dan niet een abonnement als tussendoor voor je zoon? Is zo even een gedachten. Dan kan je in augustus zijn abonnement laten omzetten.
Maar wacht even, want ik kan dit nu wel zo bedenken, wie weet kan het wel niet. Nogmaals, ik werk niet bij Vodafone maar denk wel graag met je mee natuurlijk. Dus als je nog even op iemand van Vodafone kan, en wil, wachten, dan kan die het je helemaal uitleggen en misschien kan die mijn verhaal wel beamen?!?
Het blijft vervelend, begrijp het helemaal.