Hoi
Jenna Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Kijk eens onder instellingen en dan Mobiel Netwerk in je toestel.
Staat dat 4G aan en dat je gebruik kan maken van mobiel internet (data)?
Het kan zijn dat er misschien instellingen zijn die er nog niet in staan. Controleer ook je APN gegevens om op internet te kunnen. Ik denk dat het via deze weg zal lukken.. Laat weten of het is gelukt, of niet.
APN gegevens:
- Naam: Vodafone
- APN: live.vodafone.com (office.vodafone.nl als je zakelijke klant bent)
- Proxy: Niet ingesteld
- Poort: Niet ingesteld
- Gebruikersnaam: Niet ingesteld
- Wachtwoord: Niet ingesteld
- Server: Niet ingesteld
- MMSC: Niet ingesteld
- MMS-poort: Niet ingesteld
- MCC: 204
- MNC: 04
- Verificatietype: PAP
- APN-Type: default
- APN-Protocol: IPv4
- Roamingprotocol voor APN: IPv4