Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 995Oplossingen
  • 1,326Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

iPhone 5 sim-kaart ontgrendeld niet Alleen-lezen Onopgelost

Gisteravond was de batterij van mijn iPhone 5 bijna leeg en ik had geen lader in de buurt, dus uiteindelijk viel hij uit. Prima, gebeurd wel vaker. Thuis gelijk aan de lader gelegt en zoals altijd gin...

Suuus-m door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Cancel subscription as moving out of country Alleen-lezen Onopgelost

Hi, I have to move out of the country due to my current assignment and have the terminate the current contract for mobile.As I have to end the prematurity, I am asked to pay the penalty, but while tak...

priyank door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mobiel doorschakel via MyVodafone app Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone ontwikkelaars, codekloppers en andere knappe koppen. Ik wilde vragen of het mogelijk was om binnen de app een optie te maken voor het automatisch doorschakelen van mijn mobiel naar mijn...

PeetRdam door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overzicht kosten prepaid Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik zou graag inzage willen hebben in de kosten die van mijn beltegoed voor prepaid kaart worden afgeschreven.Bestaat er de mogelijkheid om een soort van rekening/overzicht te krijgen voor prepa...

Eddie68 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

KLACHT! annuleren of toch nog wachten?? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb net voor de zoveelste keer gebeld over de status van mijn bestelling (abonnement + iphone 8 64g) en ben echt ziedend!! Ben nu een maand verder en nog steeds geen telefoon, sterker nog: kreeg te...

Marlous_r door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Sms buitenland uitzetten Alleen-lezen Opgelost

Hallo Vodafone, Geen idee waar ik het moet plaatse, sorry als het verkeerd staat! Kunnen jullie welkom in... uitzetten voor mij? We gaan nog al eens de grenzen over en omdan elke keer welkom in Duitsl...

xsjlo door Stamgast
  • 69 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 9 Likes

Whatsapp buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Telkens wanneer mijn vriend in Belgie geweest is loopt zijn whats ap vast, kan hij geen berichtjes meer ontvangen en versturen. De berichtjes die naar hem zijn verstuurd zijn tijdens zijn verblijf in ...

sanne1969 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abbonement gegevens kloppen niet Alleen-lezen Opgelost

op 23 september heb ik mijn Vodafone abonnement verlengd voor 2 jaar met een iPhone 8plus, ingangs datum 11-01-2018. Echter, door de fouten in administratie staat er dat ik mijn abbonement nog steeds ...

slecht bereik Appelscha Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al sinds woensdag 24 januari 2018 slecht tot geen bereik. Bellen en gebeld worden is bijna niet mogelijk. Gemeld bij Vodafone maar "er wordt aan gewerkt" maar het werkt maar niet.Tips?

Elleno3 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

persoonlijke hotspot Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een iphone 5s prepaidabonnement waarover de volgende vraag. Bij instellingen mis ik de persoonlijke hotspot. Als ik het mobiele netwerk aanzet blijft hij constant zoeken naar de persoonlijke ho...

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

Wifi probleem Samsung A3 Alleen-lezen Onopgelost

ERR_CONNECTION_REFUSED. Deze code krijg ik.

Stobbetje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

meerdere abonnementen Vodafone/Ziggo Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, inmiddels heb ik gelezen dat er per ziggo abonnement maar 1 extra tv pakket gekozen kan worden. Het aantal Vodafone abonnementen maakt dan niet uit. Maar hoe zit dat dan met de dubbele data en ...

Wilco1970 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Klacht! Alleen-lezen Onopgelost

Ten eerste wordt ik gebombardeerd met smsjes dat ik te laat heb opgewaardeerd! Kan niet echt zeggen dat ik daar blij mee ben! Ik erger me eigen kapot eraan... Daarnaast zegt een stem op 1200 (wanneer ...

duckhunt door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

abonnement time-out eerder stopzetten Alleen-lezen Onopgelost

Per september heb ik mijn abonnement voor 5 maanden in verband met stage in het buitenland.Wegens priveredenen kom ik eind december al terug, dus zou dan graag mijn time-out uit willen schakelen.Mijn ...

Problemen na update naar Marshmallow LG G3 Alleen-lezen Onopgelost

Afgelopen week heb ik Android Marshmallow gedownload op mijn LG G3, allemaal prima, maar ik ervaar wel een paar problemen. Opnieuw opstarten heeft ook niet gewerkt. 1. Ik krijg geen meldingen meer van...

MarcelleNM door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verzameltopic: Abonnement wijzigen Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een Vodafone Red abonnement en ik wil de belminuten en mb's aanpassen. Zou ik het aantal belminuten en mb's kunnen verkleinen?Gr,Rosa

Rosa_vd door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Harde ruis tijdens gesprek Alleen-lezen Onopgelost

Hi, Sinds september/oktober 2013 heb ik last van ruis tijdens gesprekken. De storing vindt alleen plaats als het stil is en terwijl ik aan het praten ben. Zodra de andere kant wat terugzegt is de stor...

roelvano door Meedenker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Lightning kabel iphone 6 plus 16gb stuk Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik ben nog geen jaar in het bezit van mijn iphone 6 plus en mijn lightning kabel is stuk. Als ik hem in een bepaalde houding leg, dan laadt mijn iphone nog op maar een tikje en hij stopt met op...

rickvw97 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen