Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,275Oplossingen
  • 1,742Discussies
  • 79.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Niet kunnen bellen, wanneer wordt dit opgelost Alleen-lezen Onopgelost

HalloSinds gisteren al het probleem dat we niet kunnen bellen. Gaat wel over maar zogauw iemand opneemt gaat het weg en zegt die netwerk bezet. Niet bellen en niet gebeld kunnen worden. Navraag gedaan...

Geen bereik met Vodafone thuis Alleen-lezen Opgelost

hallo allemaal. Simds gister op het Vodafone netwerk na 2 akelige jaren van tele 2. Vodafoon ziggo normaal een uitstekende combinatie wat mij betreft. Alleen wil het volgende. Ik heb thuis bijna geen ...

Eenmalige toestelkosten bij verlenging abonnement? Alleen-lezen Onopgelost

Al jaren klant van vodafone. Had graag mijn abonnement verlengt. Eenmalige toestelkosten absurd, vergeleken met andere providers waarbij EN de pakketten goedkoper zijn EN je geen eenmalige toestelkost...

Fairphone bij mijn abbonement Alleen-lezen Onopgelost

KPN biedt de mogelijkheid om de Fairphone te kopen: een telefoon met een stuk minder mensenrechtenschendingen in het productieproces dan andere telefoons. Waarom kan ik die niet bij Vodafone bij mijn ...

Samsung A3 bluetooth Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een Samsung a3 en net een Sennheiser HD 4.40BT koptelefoon gekocht. Telefoon ziet koptelefoon, maar kan niet pairen. Hebben jullie een idee?

Whatsapp Alleen-lezen Opgelost

Goedenavond,Voorheen had ik mijn whatsapp zo ingesteld dat op mijn vergrendelscherm niet was te zien wie mij een bericht hadden gestuurd. Vandaag laat mijn whatsapp dit opeens wel zien. Ik heb de inst...

Overzicht ontvangen oproepen Alleen-lezen Opgelost

Hoe kom ik aan een overzicht van ontvangen oproepen vanaf nu tot een jaar geleden?Op de specificaties zie ik alleen de uitgaande oproepen staan.Heeft iemand een idee?

BKR registratie Alleen-lezen Opgelost

Hoi mensen, Nou is het volgende aan de hand:In 2017 heb ik een nieuw abbonoment + telefoon had aangeschaft na het aflopen van het oude. Bij het afsluiten (telefonisch) werd er mij verteld dat ik BKR g...

Vodafone Duitsland Abuse. Alleen-lezen Opgelost

DISCLAIMER: ik heb NIETS met vodafone, maar toen ik dit zag, was ik heel verbaasd. Ik run een OpenBSD server, met SSH access. Naast dat ik bruteforce attacks krijg van dudes uit china, japan en ruslan...

Wereldbundel XL Alleen-lezen Opgelost

Hallo ik heb gisteren de wereldhandel XL geactiveerd gekregen van Vodafone om enkele telefoontjes te plegen naar Nederland. Inmiddels alles geregeld gekregen en de bundel niet meer nodig. Ik wil even ...

Abonnement / simkaart activeren Alleen-lezen Opgelost

Gisteren ben ik in het City centrum in Veldhoven naar de Vodafone winkel geweest om mijn eerste abonnement te kopen, de verkoper heeft verteld dat ik vandaag een sms zou ontvangen dat mijn abonnement ...

Contract overdragen Alleen-lezen Opgelost

Hallo 10 dagen geleden contract overdracht aangevraagd om daarna Abo om te kunnen zetten naar Red Together. Inmiddels nog steeds niets gehoord of ontvangen om dit af te ronden

Aankoopbon Alleen-lezen Opgelost

Ik wil graag een kopie van mijn aankoopbon, waar kan ik deze opvragen?

Fuerteventura Alleen-lezen Opgelost

Hoi allemaal,Kan ik op Fuerteventura ook gewoon mijn 4G gebruiken zonder extra kosten? Groetjes,Dennis

IP camera benaderen vanaf extern netwerk via Mifi-router Alleen-lezen Opgelost

hoi, Omdat ik geen vaste wifi heb in de omgeving waar ik de camera heb hangen, heb ik een mifi-router met een abonnement voor onbeperkt dataverkeer gekocht. Het lukt mij nu alleen niet om via de route...

Dubbele data Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb inmiddels bijna twee maande mijn nieuwe contract waar mij dubbele data is belooft en een extra zender op Ziggo maar ik heb tot op heden niets mogen ontvangen, moet ik iets ondernemen?Rob Segaar...

Nummerweergaven verdwenen na Nokia 7 plus Update Alleen-lezen Onopgelost

Er zijn inmiddels al meerdere topics geopend met de vraag waarom mensen met een Nokia 7 plus opeens geen nummerweergaven kunnen zien van mensen uit hun contacten lijst. Inmiddels is duidelijk dat dit ...

Voortijdig overstappen Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone,Helaas heb ik met vodafone geen internetbereik buiten NL, in Europa. Ik heb hier diverse keren over gebeld, maar het kan niet worden opgelost. Ik wil dus graag overstappen naar een ande...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen