Michel8818

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Geen internet via wifi

Sinds 1 week kan ik thuisniet meer internetten via de wifi..en bij me familie waar ik ook normaal op de wifi zit , lukt het ook niet meer .. zou me foon samsung 6s edge het probleem kunnen zijn . Ook als ik opnieuw inlog geen respons .heb eigenlijk alles geprobeerd. Mvg michel
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michel8818
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Tot nu toe is het opgelost .
Heb een nieuwe ziggo modem geplaatst

Bekijk in context

5 Reacties 5
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Heb je je toestel al eens uit - en aangezet @Michel8818? Zo'n simpele reset lost vaak al veel problemen op. Herstart ook eens je router. Is dit niet de oplossing? Plaats dan eens je simkaartje in een ander toestel en probeer het opnieuw. Op die manier komen we erachter of het aan je telefoon of aan het netwerk ligt. Ik hoor het graag!
Michel8818
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Tot nu toe is het opgelost .
Heb een nieuwe ziggo modem geplaatst
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes
Als je Wifi vragen hebt over je Ziggo modem kan je die het beste plaatsen op de Community van Ziggo. Daar zitten ook veel mensen die je op een snelle manier kunnen helpen. Kijk dan op http://community.ziggo.nl

Veel succes in ieder geval met je nieuwe modem en Fijne Feestdagen 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Fijn om te lezen dat het opgelost is door een nieuwe modem!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic