Matt69

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opladen Huawei Mate 20 Lite

Afgelopen vrijdag mijn nieuwe Huawei Mate 20 Lite ontvangen. Even aangehad, e.e.a. geïnstalleerd en weer uitgezet.
Gisteren weer e.e.a. met mijn toestel gedaan.
Moest ik 'm vanmorgen (eindelijk) opladen'wat een verademing dat het nu pas hoefde. Maar... ja een heel grote Maar....
de laders hier in huis (allemaal Huaweis P8 lite en P8) passen allemaal niet.
Blijkt dit model dus een heel andere lader te hebben...helemaal niet blij dus. Moet ik dus voortaan altijd mijn oplaadkabel meenemen. Want ik kan van niemand een lader lenen.

Zijn er adapters te krijgen die ik dan wel mee kan nemen en zo een gewone kleine USB kan gebruiken in plaats van deze USB-C die niemand heeft.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Matt69
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Denk dat je even moet google en dan kom je die vast wel tegen.
Zo heb ik er al eentje gevonden: https://www.allekabels.nl/usb-c-kabel/11518/1371998/usb-micro-naar-usb-c-adapter-20.html

Google even op: kleine usb omvormer usb-c (of zoiets) en dan zie je allemaal websites met omvormers. Of loop even een telefoon winkel (MediaMarkt) binnen en vraag daar naar info. Die kunnen dat sneller geven dan ik het kan en dan heb je het ook gelijk in handen.

Maar er bestaat dus een mogelijkheid. Of het verder werkt weet ik niet, heb er geen ervaringen mee!
Volgens de website wel, dus daar mag je dan vanuit gaan (daarom winkel advies om langs te gaan is beter).
Fijne Feestdagen alvast!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Matt69
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Denk dat je even moet google en dan kom je die vast wel tegen.
Zo heb ik er al eentje gevonden: https://www.allekabels.nl/usb-c-kabel/11518/1371998/usb-micro-naar-usb-c-adapter-20.html

Google even op: kleine usb omvormer usb-c (of zoiets) en dan zie je allemaal websites met omvormers. Of loop even een telefoon winkel (MediaMarkt) binnen en vraag daar naar info. Die kunnen dat sneller geven dan ik het kan en dan heb je het ook gelijk in handen.

Maar er bestaat dus een mogelijkheid. Of het verder werkt weet ik niet, heb er geen ervaringen mee!
Volgens de website wel, dus daar mag je dan vanuit gaan (daarom winkel advies om langs te gaan is beter).
Fijne Feestdagen alvast!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Is het gelukt met de tips van Energieboy, @Matt69?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic