Opgelost! Ga naar oplossing.
Waar ik niet goed van wordt, en bijzonder teleurgesteld in ben:
Buiten dat, jullie bedankt voor het mij verder helpen. Let wel, ook nadat ik mijn vraag had gepost, duurde het toch enkele dagen en dat in dit tijdperk waar we van data afhankelijk zijn, heeft een impact op
Groet uit Eindhoven,
Driepinter
Hoop dat het werkt. Thuis doet de hotspot het. In het buitenland...
Waar ik niet goed van wordt, en bijzonder teleurgesteld in ben:
Buiten dat, jullie bedankt voor het mij verder helpen. Let wel, ook nadat ik mijn vraag had gepost, duurde het toch enkele dagen en dat in dit tijdperk waar we van data afhankelijk zijn, heeft een impact op
Groet uit Eindhoven,
Driepinter
Ik begrijp je feedback @Driepinter. Echter, het forum is voor dit soort dringende problemen niet het juiste kanaal. Wil je snel geholpen worden, dan raad ik je aan om in het vervolg gebruik te maken van chat. Daar zijn 24/7 collega's beschikbaar om jou direct te helpen. Het forum is in eerste instantie een klanten- helpen- klanten kanaal, dus daar gaat het allemaal wat langzamer 😉
Kleine toevoeging nog @Driepinter. Op de community had je kunnen zoeken naar vergelijkbare issues. Bijna in ieder topic over data, staan de APN instellingen. Misschien handig voor de volgende keer :).
Ik zal voor nu het topic sluiten.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.