Waar ik niet goed van wordt, en bijzonder teleurgesteld in ben:
- De zondagavond voor ik op vakantie ga constateer ik een “niet functioneren
- Krijg dit helaas na veel zoeken en proberen niet opgelost
- Ga volgende dag (Eigenlijk geen tijd want moet vliegen} maar Vodafoon/Ziggo winkel
- Daar zeggen ze mij dat er een (nog niet gecommuniceerde) storing is die ik zelf niet kan oplossen maar dat zij de instellingen kunnen aanpassen
- Ter plekke kan ik inderdaad weer internetten op telefoon
- Op vakantie bestemming waar ik de hotspot voor ipad wil gebruiken werkt niet
- Dit zorgt voor veel frustratie want ik kan niet veel zaken niet opzoeken en mijn krant niet downloaden. Telefoonscherm is te klein.
- Kan wel bellen
- Nu lijkt het er op dat in de winkel de APN niet goed is ingesteld
- Veel tijd en moeite gekost die ik hier niet aan kwijt had willen zijn
Buiten dat, jullie bedankt voor het mij verder helpen. Let wel, ook nadat ik mijn vraag had gepost, duurde het toch enkele dagen en dat in dit tijdperk waar we van data afhankelijk zijn, heeft een impact op
- Gebruikers ervaring
- Net Promoter Score
Groet uit Eindhoven,
Driepinter