Basel73

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Geen enkele reactie op mijn klachten!

In april heb ik contact gehad met Lorenzo van afdeling verkoop Vodafone. Op zich een fijn gesprek, wilde wat informatie over Red Together. Verderop in het gesprek wilde hij graag de deal rond maken, maar ik had nog niet al mijn vragen beantwoord gekregen, dus heb ik niets toegezegd. Lorenzo gaf aan dat hij even pauze ging houden en me daarna terug zou bellen. Dat is op zich al heel vreemd natuurlijk, wat er daarna gebeurt is zelfs bizar. Hij belt nooit meer terug, maar ik ontvang wel een mail dat ik zojuist 2 abonnementen heb afgesloten.. Maar weer contact opnemen met Vodafone om dit stop te zetten. Nou, zo makkelijk is dat niet! De simkaarten waren al onderweg en deze moest ik dan eerst weigeren en zelf terug bellen om te annuleren. De simkaarten heb ik nooit aangenomen. Ettelijke malen contact gehad met Vodafone om dit stop te zetten. Doorverbonden, opnieuw uitleg doen, weer doorverbinden, opgehangen, weer bellen, weer uitleg doen, irritatie ten top. In alle gevallen, de klantenservice kan je telefonisch niet bereiken. Al met al heb ik hier al een uur of 8 in zitten, zonder resultaat. Inmiddels 2 maanden verder, is de tweede rekening afgeschreven, voor abonnementen welke ik nooit afgesloten heb! Ik ben de moeilijkste persoon niet, echt niet! Toch was dit reden om tot 2 maal toe een klacht in te dienen, ik kan namelijk niet tegen onrecht.. 1 om mijn langslopende verhaal te doen en 1 om een reminder te sturen met de vraag; Wanneer gaan jullie mijn klacht behandelen?? Tot op heden (2 weken na 2e klacht) geen reactie. Wat een grap! Vodafone winkel verwijst me naar de 'klantenservice'. Gaat het me via een Topic wel lukken? Ik ben heel benieuwd! Zit ik uiteindelijk in een rechtzaal? Ik weet het niet, maar hoe moeilijk kan het zijn?? Klein advies mijnerzijds, krijg je Lorenzo van verkoop aan de lijn? Hang dan meteen op!
Ps. Kom aub niet met het advies dat ik met Vodafone moet bellen, tenzij je een nummer hebt van de klachtenafdeling, die wil ik heeel graag spreken.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Basel73
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik wil ook graag dat iemand van Vodafone er naar kijkt, ik wil dat er contact met mij opgenomen wordt om dit op te lossen.
Daarom heb ik de klachtmelding ook gedaan, maar deze schreeuw hoort niemand blijkbaar..
Wellicht moet ik Facebook proberen, dat geeft meer ruchtbaarheid.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Daar is het bericht weer 🙂

Welkom Basel73
Zoals ik al zei, ik kan je er niet mee helpen, daar zal echt iemand van Vodafone naar moeten kijken. Misschien dat Steven je kan helpen want je doorsturen naar een klantenservice medewerker, dat zal je wel niet willen 🙂 - Normaal zou ik iemand verwijzen naar Facebook of Twitter.

Maar wie weet kan Steven je ook helpen 😉
Succes!
Basel73
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik wil ook graag dat iemand van Vodafone er naar kijkt, ik wil dat er contact met mij opgenomen wordt om dit op te lossen.
Daarom heb ik de klachtmelding ook gedaan, maar deze schreeuw hoort niemand blijkbaar..
Wellicht moet ik Facebook proberen, dat geeft meer ruchtbaarheid.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Via de Community is dit niet handig op te lossen Basel73. Heb je ondertussen contact met ons gehad via Facebook?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic