Roest30

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

blox uitzetten

Hallo

ik heb sinds afgelopen week mijn abonnement laten verlengen met toestel, dit is nu een Red Together geworden.
aldus de medewerker in de winkel als de dame aan de telefoon adviseerde mij om de extra Blox die ik aan had staan met mijn sim-only pakket wel uit te zetten.
echter lukt mij dit niet, als ik op de pagina klik waar aangegeven staat welke Blox ik heb zie ik een klokje of een vinkje, bij het vinkje moet ik dus weer bellen, terwijl dat als ik bel dus hoor dat ik dit zelf moet doen.

hopelijk kan iemand mij verder helpen :grin:
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Roest30
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Over welke BloX gaat het? (Alles in 1 Wereld staat geloof ik aan en BloX Beperkt Internet)
Je kan in je via My Vodafone account zelf een BloX aanzetten of juist weer uitzetten. Login en kies in het menu voor Producten -> Extra Opties (BloX aan- of uitzetten).

De bovenste BloXen zijn die jij actief hebt. Klik hierop en dan kan je deze aan- of uitzetten, tenminste, hier lukt dat wel. BloX Beperkt Internet zou ik aan laten staan en als je nooit buiten de EU komt kan je Alles in 1 Wereld best uitzetten. Maar lukt het nu niet via deze weg, dan zou ik even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Dit kan je doen door ze te bellen of door een chat te starten.

Eventueel kan je ook nog een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Het is maar wat jij graag wilt doen om contact op te nemen. Die kunnen in het systeem kijken, dat kunnen wij klanten onder elkaar niet 😉

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Roest30
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Over welke BloX gaat het? (Alles in 1 Wereld staat geloof ik aan en BloX Beperkt Internet)
Je kan in je via My Vodafone account zelf een BloX aanzetten of juist weer uitzetten. Login en kies in het menu voor Producten -> Extra Opties (BloX aan- of uitzetten).

De bovenste BloXen zijn die jij actief hebt. Klik hierop en dan kan je deze aan- of uitzetten, tenminste, hier lukt dat wel. BloX Beperkt Internet zou ik aan laten staan en als je nooit buiten de EU komt kan je Alles in 1 Wereld best uitzetten. Maar lukt het nu niet via deze weg, dan zou ik even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Dit kan je doen door ze te bellen of door een chat te starten.

Eventueel kan je ook nog een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Het is maar wat jij graag wilt doen om contact op te nemen. Die kunnen in het systeem kijken, dat kunnen wij klanten onder elkaar niet 😉
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was bovenstaande informatie duidelijk voor jou Roest30 ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic