BOW

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen betaalde sms dienst uitvoeren

Ben ik over gestapt naar Vodafone en kan nu geen puzzeloplossing via sms verzenden. Verzenden gaat wel, maar ontvang geen betaalde bevestiging terug. Alles geprobeerd, ander toestel, blokkering kontroleren, via shop van Vodafone, KS diverse keren gebeld. Is niet op te lossen. Zal nu toch weer terug moeten naar vorige provider. Zeer slecht service/behandeling van Vodafone!
15 Reacties 15
BOW
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gezellig dan. De KS geeft de schuld aan de ontvangende partij. Is natuurlijk onzin. Mijn andere nummer/provider geeft geen enkel probleem.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@BOW

Kijk eens op www.payinfo.nl of je misschien een blokkade op sms-diensten hebt ingesteld.
BOW
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je bericht, maar zowel door mij als door jullie TD is dat gekontroleerd. Het enige, dat ik nog kan verzinnen is dat misschien de simkaart het probleem kan zijn?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@BOW

Heb je ook eens contact gehad met de ontvanger? Soms kun je ook rechtstreeks je vragen stellen, of hebben ze bijvoorbeeld een FAQ op hun website staan. Misschien is het wel echt zo dat Vodafone nummers geen sms'jes kunnen sturen naar dat nummer.

BOW
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het wordt niet tegengehouden. Ik heb ook een Vodafone-abonnement en met dat nummer lukt het wel.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@BOW

Heb je wel voldoende tegoed om gebruik te maken van zo'n dienst?
BOW
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vind het heel vriendelijk, dat je het probeert, maar 18 euro beltegoed is meer dan voldoende om een puzzeloplossing van 45 cent te kunnen betalen. Tot nu toe hebben ze het nergens kunnen oplossen. Niet in de Vodafoneshop, niet bij de KS en ook niet bij de TD. Voor de goede orde vertel ik je ook nog, dat ik de simkaart in 2 andere toestellen heb geprobeerd, maar dit bracht ook geen oplossing.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@BOW

Dan zou het inderdaad moeten lukken. Enige oorzaak die ik dan ook nog kan bedenken is dat het toch aan de combinatie dienst+prepaid ligt. Wij hebben er in ieder geval geen blokkade op ingesteld, anders zou het via je abonnement ook niet werken.
BOW
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tja, en nu? Het zou moeten kunnen, maar het gaat niet.
Omdat Vodafone het niet kan oplossen moet ik toch overstappen naar T-Mobile of KPN?
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
@BOW

Als onze technische dienst erheen heeft gekeken, dan moet er een casenummer van zijn doorgegeven aan je. Je krijgt daar altijd een antwoord op. Mocht de uitkomst van die case zijn, dat de dienst niet uitgevoerd kan worden in combinatie met een prepaid, dan zou je het via een van de abonnementstoestellen kunnen doen.
Gr Per
BOW
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er is inderdaad een casenummer bekend. Ik begrijp nu hieruit, dat het met een prepaid van Vodafone niet mogelijk van een betaalde sms-dienst gebruik te maken?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@BOW , betaalde sms-diensten zijn normaal wel mogelijk met prepaid. In het verleden boden we wel een Kind Veilig simkaart aan. Hiermee was het gebruik van sms-diensten niet mogelijk. Ik neem aan dat je geen Kind Veilig simkaart hebt?
BOW
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, voor een kind veilig simkaart ben ik toch wel te oud.
Kan het niet een oplossing zijn om de simkaart te vervangen met behoud van nummer en tegoed?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Waarschijnlijk heeft dit weinig effect.De simkaart heeft hier weinig invloed op. Maar ik sluit het niet uit. Helaas kan ik je via het Forum niet aan een nieuwe simkaart helpen. Kaart dit even aan via onze klantenservice.
BOW
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone kan het probleem maar niet oplossen. Pfffft. Mijn prepaid porteer ik maar naar een andere provider en mijn abonnementen bij Vodafone haal ik aan het einde van het kontrakt ook maar weg. Wat een ellende!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic