Geachte netwerker,
Wat een denigrerend antwoord heb ik van je ontvangen.
Indien je niet capabel genoeg bent om met (voormalig/potentiële) klanten te corresponderen vraag dan om vervanging of laat een competente medewerker vragen beantwoorden.
Ik heb een normale vraag gesteld en krijg daarop een zeer vreemde reactie. Weet je überhaupt wat een discussie betekent? Korte samenvatting; communicatie waarbij je iemand probeert te overtuigen aan de hand van argumenten. Ik kan niet teruglezen dat dit het geval is geweest.
Het enige dat ik gedaan heb, is gereageerd nav een van Vodafone ontvangen Facebook bericht.
Indien ik deze verkeerd begrepen heb (menselijke fout wellicht?) zou je mij ook op een fatsoenlijke wijze kunnen benaderen.
Ik heb namelijk, voordat ik vragen over facturen had, wel privé berichten mogen ontvangen. Hierdoor was ik in de veronderstelling dat is een reguliere werkwijze was.
Door welke tekst in mijn bericht neem jij aan dat ik mijzelf van de andere "klanten" distantieer? Waar beweer ik inhoudelijk dat bepaalde regels niet voor mij zouden gelden?
Je wijst mij overigens nergens op, je bericht is in de verwijtende sfeer. Probeer volgende keer eerst tot 10 te tellen voordat je op zo'n agressieve wijze jullie "klanten" aanspreekt. Verwijs desnoods naar een bijgevoegde link of iets dergelijks, dan is de boodschap daarmee voldoende.
Helaas dat ik mijn tijd aan deze reactie moet verspillen maar ik vond je reactie echt tegen het onbeschofte aan (ik citeer: "Net zolang tot je het begrijpt"). Dit volgt; actie = reactie.
Nu dreigt het wel een discussie te gaan worden, ik wil het daarom hierbij laten. Ik maak er maar een melding van.
Hoogachtend,
R. Jadoenath