Ritish

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Facturen onjuist

Vorige week heb ik een bericht geplaatst. Ik dacht dat er een reactie was maar ik kan niets terugvinden..
Is dit nog mogelijk? Graag uw reactie nogmaals...
Het ging om een onjuiste factuur, kan het desnoods via privé berichten? Dat is eerder omtrent andere kwesties ook gebeurd. Alvast bedankt. Mvg, R. Jadoenath
3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Ritish,

In dit topic staan de regels voor het Abonnementen Board heel duidelijk beschreven. Die gelden ook voor jou!!!

Weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/De-regels-voor-het-Abonnementen-board/td-p/234093

Lees dat topic met de huisregels voor het Abonnementen board zeer zorgvuldig door. Net zolang tot je het begrijpt.
En daarna nooit meer vragen stellen op het Vodafone Forum waarvoor inzage nodig is in jouw persoonlijke gegevens. Of faktuurgegevens.

Discussie is zinloos. Regels gelden ook voor jou !!!
Ik wijs je er alleen maar op.

Succes!

Netwerker

*edit door _Nadia_: hoofdlettergebruik aangepast*
Ritish
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geachte netwerker,

Wat een denigrerend antwoord heb ik van je ontvangen.

Indien je niet capabel genoeg bent om met (voormalig/potentiële) klanten te corresponderen vraag dan om vervanging of laat een competente medewerker vragen beantwoorden.

Ik heb een normale vraag gesteld en krijg daarop een zeer vreemde reactie. Weet je überhaupt wat een discussie betekent? Korte samenvatting; communicatie waarbij je iemand probeert te overtuigen aan de hand van argumenten. Ik kan niet teruglezen dat dit het geval is geweest.

Het enige dat ik gedaan heb, is gereageerd nav een van Vodafone ontvangen Facebook bericht.
Indien ik deze verkeerd begrepen heb (menselijke fout wellicht?) zou je mij ook op een fatsoenlijke wijze kunnen benaderen.

Ik heb namelijk, voordat ik vragen over facturen had, wel privé berichten mogen ontvangen. Hierdoor was ik in de veronderstelling dat is een reguliere werkwijze was.

Door welke tekst in mijn bericht neem jij aan dat ik mijzelf van de andere "klanten" distantieer? Waar beweer ik inhoudelijk dat bepaalde regels niet voor mij zouden gelden?

Je wijst mij overigens nergens op, je bericht is in de verwijtende sfeer. Probeer volgende keer eerst tot 10 te tellen voordat je op zo'n agressieve wijze jullie "klanten" aanspreekt. Verwijs desnoods naar een bijgevoegde link of iets dergelijks, dan is de boodschap daarmee voldoende.

Helaas dat ik mijn tijd aan deze reactie moet verspillen maar ik vond je reactie echt tegen het onbeschofte aan (ik citeer: "Net zolang tot je het begrijpt"). Dit volgt; actie = reactie.

Nu dreigt het wel een discussie te gaan worden, ik wil het daarom hierbij laten. Ik maak er maar een melding van.

Hoogachtend,

R. Jadoenath
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Netwerker en Ritish
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat we elkaar op deze manier aanspreken. Houd het netjes en blijf beleefd, dan komt de boodschap alleen maar beter over 🙂

Ritish
We kunnen je via het Forum helaas niet verder helpen hiermee. Het Forum is voor en door klanten en het is dus de bedoeling dat andere forumleden je vragen kunnen beantwoorden. In jouw geval raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Dit hebben we je bij je vorige bericht ook aangeraden 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic