KarinJanine

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bericht bij overschrijden limiet

Als ik mijn limiet overschrijd, hoor ik daarvoor een bericht te ontvangen van Vodafone. Dit is nog nooit het geval geweest met als gevolg een onplezierige verrassing als ik mijn rekeningoverzicht onder ogen krijg. Hebben meer mensen hier last van?
2 Reacties 2
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi KarinJanine,

Ik kan begrijpen dat dit vervelend is.

Ik wil je vragen om je klacht via Facebook of Twitter te melden. Mijn collega's kunnen dan aan de hand van je gegevens het een en ander nakijken.

Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Weblink: http://zakelijk-klantenservice.vodafone.nl/app/answers/detail/a_id/2240/~/hoe-weet-ik-wanneer-ik-mij...

Hallo KarinJanine,

Hoewel het antwoord van bovenstaande weblink geldt voor mobiel internet in het buitenland, is het antwoord van Vodafone ook voor jou van toepassing. Dit gezien het feit dat jij je bericht hebt gepost vanaf een Apple iPad.
Lees het antwoord daarom zorgvuldig door.

Vodafone Moderators BasT en Maartje en ondergetekende hebben in het topic om je onbewuste data-verbruik te beperken talrijke expert-adviezen gegeven. Volg ze allemaal op, vooral de adviezen voor Apple iPhone / Apple iPad.
Daarna ga jij nooit meer onbewust mobiele data verbruiken. En blijf je binnen je maandelijkse Vodafone data-bundel. De expert-adviezen dienen voornamelijk om je ongewenste, ongevraagde en ongewilde data-verbruik tegen te gaan.

Weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red-Abonnementen/Datagebruik-tips-amp-tricks-om-binnen-je-bunde...

Succes !


Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic