nvandijk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

3G Dekking op Noordelijk deel Amsterdam ijburg slecht, storing?

Zijn er werkzaamheden op IJburg of een storing? Ten  Noorden van de zendmast is er bijna tot geen 3G dekking. Terwijl je de zendmasten op het Lighthouse kan zien in de verte. Ten zuiden van de zendmast is de dekking wel goed. 
3 Reacties 3
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hé nvandijk,

Je hebt het over de dekking op hele specifieke locaties.
Ik wil graag een en ander voor je gaan uitzoeken, maar dan heb ik meer informatie nodig.
Heb je voor mij een straatadres of een postcode, zodat ik ons systeem gericht kan gaan zoeken voor je?

HJK

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Rowie,

Graag wilde ik even melden dat ik het zelfde probleem heb en mijn collega ook (maar die zit bij T-Mobile) wij zitten op de IJburglaan 467 op de hoek met de Cas Oorthuyskade. http://goo.gl/maps/5Lxoo
Het ontvangst is hier echt abominabel, zelfs het gewone GSM signaal valt zo nu en dan volledig weg (geen streepjes), ik kan dan dus niet bellen. Ik heb een 4G abonnement, maar daar heb ik niet zoveel aan. (al moet ik zeggen dat ik binnenshuis altijd op wifi zit, dus dat is niet zo'n issue) Het gewone GSM signaal uiteraard wel! Ik hoor hier in de winkel ook heel veel dezelfde klachten van onze klanten. Ik hoop dat hier wat aan gedaan kan worden.
Met vriendelijke groet
HJ Kruijsijwijk

Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo HJ, ik zie dat dit topic oorspronkelijk uit begin juli was en we daarna geen meldingen meer hebben gekregen. Ik ga ervan uit dat als er toen iets mis was, dat ook weer opgelost was.

Er zijn nu geen problemen bekend en volgens de metingen die ik heb is de dekking daar op de hoek juist eigenlijk prima op zowel 2G als 3G.
Zou je me kunnen vertellen hoeveel mensen het probleem ongeveer merken? En merk je een groot verschil tussen binnen&buiten? Dan weten we in hoeverre het gebouw een factor is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic