HJK

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte ontvangst op IJburg Amsterdam - 1087BE - 467

Beste Vodafone,
 
 
Graag wilde ik even melden dat zelfs het gewone GSM ontvangst op IJburg heel slecht is, mijn collega heeft hetzelfde probleem, maar die zit bij T-Mobile, dus kenneljk is het hier een soort van dove plek, wij zitten op de IJburglaan 467 op de hoek met de Cas Oorthuyskade. http://goo.gl/maps/5Lxoo
De ontvangst is hier echt abominabel, zelfs het gewone GSM signaal valt zo nu en dan helemaal weg (geen streepjes), ik kan dan dus niet bellen. Ik heb een 4G abonnement, maar daar heb ik bar weinig aan, (al moet ik zeggen dat ik binnenshuis altijd op wifi zit, dus dat is niet zo'n issue). Het gewone GSM signaal uiteraard wel! Ik hoor hier in de winkel ook heel veel klachten van onze klanten. Hopelijk is hier wat aan te doen.
 
Met vriendelijke groet
Telefoon: Galaxy Note 3
HJ Kruijsijwijk
 
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo HJK,

Allereerst welkom op het forum!
Ik heb de dekking op jouw locatie eens even nagekeken. Volgens onze informatie zou je goed bereik moeten hebben op die postcode. Gaat het hier trouwens om binnendekking of buitendekking?

Zijn er daarnaast andere Vodafone gebruikers die hier ook last van hebben op die locatie? En kun je je simkaart eens in een ander toestel testen?

Ik hoor het graag van je!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic