Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,282Oplossingen
  • 1,761Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Ram status Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Sinds gisteren heb ik mijn samsung galaxy s3 binnen en heb alleen facebook en whatsapp gedownload en nu ging ik eens kijken naar mijn ram status. Deze bleek op 660mb van de 835mb te staan.Is dit...

Problemen met WiFi Alleen-lezen Onopgelost

Sinds ongeveer een week heb ik thuis geen WiFi meer, iedereen in huis kan zich gewoon verbinden, dus het probleem zal echt bij mijn Blackberry liggen. Bovenaan staat wel gewoon: vodafone NL - en de na...

Batterij galaxy s4 Alleen-lezen Onopgelost

wie kan mij vertellen of de batterij van de s3 ook te gebruiken is in de s4, maw, is niet alleen de capaciteiten minder maar ook de grootte? . Ik heb nl 2 reservebatterijen liggen van de s3.Ik hoop da...

Geen 3G netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, ik reis dagelijks van Utrecht naar Den Haag met de trein en ervaar constant uitval van het 3G netwerk. Tussen zoetermeer en den haag Voorburg is er zelfs helemaal geen 3G netwerk beschikbaar. Is ...

Samsung galaxy Fame Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik ben lisa ik heb al 4 dagen mijn nieuwe samsung galaxy fame (prepaid) en sinds gisteravond heb ik geen wifi meer ik weet niet hoe dit komt zal dit komen door dat mijn beltegoed op is of omdat ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen