willemsluiman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bereik op festival!

Ik ben gisteren in het Amsterdamse bos geweest bij het festival; Electronic Family!
Tot mijn ongenoegen (en waarschijnlijk vele anderen) was er totaal geen netwerk van Vodafone daar.
De hele dag geen sms, bellen of internet! Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk bij zo'n grote provider?
T-mobile en kpn deden het wel gewoon! Ik vind dit echt een hele slecht zaak. Ik zou graag weten hoe dit komt en kom niet aan met het verhaal dat jullie het niet aan kunnen want dat makkelijke antwoord horen we al jaren! Ik zou zeggen doe er iets aan! Dit is echt nie normaal. Ik zou ook graag van 1 dag mijn abonnement terug willen zou dat kunnen? Mvg.W. Sluiman. 
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
willemsluiman schreef:
Ik ben gisteren in het Amsterdamse bos geweest bij het festival; Electronic Family!
Tot mijn ongenoegen (en waarschijnlijk vele anderen) was er totaal geen netwerk van Vodafone daar.
De hele dag geen sms, bellen of internet! Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk bij zo'n grote provider?
T-mobile en kpn deden het wel gewoon! Ik vind dit echt een hele slecht zaak. Ik zou graag weten hoe dit komt en kom niet aan met het verhaal dat jullie het niet aan kunnen want dat makkelijke antwoord horen we al jaren! Ik zou zeggen doe er iets aan! Dit is echt nie normaal. Ik zou ook graag van 1 dag mijn abonnement terug willen zou dat kunnen? Mvg.W. Sluiman.
Hi Willem,

Het is lastig om je een ander antwoord te geven als dat antwoord er niet is. Een mast kan maar een bepaald aantal personen aan en als er meerdere personen tegelijk gebruik willen maken van het netwerk dan kan die mast overbelast raken. Mocht je dit nogmaals ervaren dan kun je wel eens proberen of je verbetering merkt als je jouw telefoon handmatig op 2G instelt. Internet zal dan wel iets langzamer zijn maar het signaal zal dan wel stabieler zijn!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic