Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,282Oplossingen
  • 1,730Discussies
  • 81.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Wifi verbinding Alleen-lezen Onopgelost

Verplaatst naar Apple board

free sim Alleen-lezen Onopgelost

:@ Hallo, ik heb vanmorgen een free sim (actie) besteld omda ik deze wil meenemen op vakantie en ik las dat het binnen een week geleverd gaat worden. Nu ga ik as dinsdag al op vakantie en wil vragen o...

free sim Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een free sim(1 per ardes) aangevraagd maar omdat ik op kamers woon( dus meerdere personen op 1 adres) werd de aanraag geannuleerd omdat iemand al een free sim had aangevraagd. jammer scheelt we...

Nummerbehoud prepaid Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Vorige week heb ik een nummerbehoud aangevraagd ik wil overstappen van HI naar Vodafone prepaid.Vandaag ging ik kijken naar de status van mijn nummerbehoud maar ik zag niets staan.Ook heb ik ge...

Abonnement overstap Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb een vraag. Ik zit nu bij Hi, daar is mijn abonnement in oktober afgelopen. Ik weet dat ik daarna graag een iPhone 5 wil bij Vodafone. Ik vroeg me dan af of het nu al mogelijk was om het ...

vodafone cloud Alleen-lezen Onopgelost

Graag wil ik de foto's en muziek die ik heb geupload in cloud weer terug op mijn telefoon zetten want wegens een reparatie is mijn telefoon nu weer leeg kan dat zoja hoe doe ik dat ? Groetjes Hedwig

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen