jwsmedinga

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dansend netwerk ( niet stabiel) 8448SE

Heb hier nogal last van een niet stabiel netwerk. Ik heb hier 2 mobiletoestellen buiten op tafel liggen met een Vodafone simcard en het bereik gaat van 5 naar 1 blokje, of ze geven alle 2 geen netwerk aan, op en neer. Tot voor de grote brand ( volgens mij in Rotterdam) zat ik op 4 blokjes. Na de brand op 1a2 blokjes. En zins 12-07-2013 is het nog minder geworden nu hebben we vaak de melding geen netwerk.
Ik denk dat Vodafone eerst maar eens moet zorgen dat het 3G netwerk hier in het noorden goed werkt, voor ze met 4G aan het werk gaan.
Het is niet meer van deze tijd dat een netwerk dekking zo slecht is.
Mvg, JW Smedinga
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi jwsmedinga, welkom op het forum!

Ik heb even de dekking nagekeken en ik zie dat de 3G dekking op die postcode inderdaad niet optimaal is. De 2G dekking zou daarentegen wel heel goed moeten zijn. Ook heb ik meteen voor je nagekeken of er nog verbetering staat gepland en ik zie inderdaad wel dat er plannen zijn om in die omgeving nog een mast te plaatsen. Ik kan alleen niet aangeven wanneer die mast er precies gaat komen want het plaatsen van nieuwe masten is een complex proces dat soms erg lang kan duren. We zijn bij het plaatsen van masten namelijk ook afhankelijk van vergunningen en toestemmingen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic