Indoor of outdoor masten, 2, 3, 4 of 5g, er zullen allerlei redenen zijn waarom het netwerk op Schiphol wel of niet werkt. Maar het feit blijft dat ik hier de dupe van ben en ik geen of heel moeilijk gebruik kan maken van internet en telefonie.
Trouwens is dit bij mij thuis ook het geval, echt ECHT hopeloos gewoon. Ik heb op het Internet gezocht (via upc!) en ben er achter gekomen dat na de vele telefoongesprekken die ik hieb gepleegd met Vodafone (die behoorlijk aan de prijs zijn, helemaal bij elkaar opgeteld laat staan de vrije tijd die ik er in heb moeten steken en de tijd dat ik in de wacht heb moeten staan...al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek, een ogenblik geduld alsjeblieft...bah), dat ik in mijn recht sta het contract met Vodafone te ontbinden. Er zijn voorbeeldbrieven waar je je eigen bevindingen moet toevoegen, deze aangetekend moet opsturen en klaar is Kees, want
echt, ik ben er helemaal maar dan ook HELEMAAL klaar mee. Dat mag iedereen weten!!!