Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,270Oplossingen
  • 1,730Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

HTC One barst Alleen-lezen Onopgelost

Hoi Vodafone! Ik heb een vraag. Ik nu sinds drie maanden een HTC One. Wat er is gebeurd, is dat ik mijn moeder mijn telefoon gaf om haar een bericht te laten lezen, waarna zij hem toen zij hem vast ha...

aantekkelijke smartphone Alleen-lezen Onopgelost

Waarom zijn er bij prepaid geen aantrekkelijke smartphones?

Zwartepiet krijgt geen levering Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, Het is moeilijk niet cynisch te worden na wat ik heb ervaren met deze ballentent.26-10-2013 Iphone 5S 32 gig besteld en netjes betaald. ( ONLINE-20131026-135729354-63)29-11-2013 een mail ge...

dataverbinding Alleen-lezen Onopgelost

Os het al duidelijk of er een storing is op 7152JG ? Nu de hele dag al geen dataverkeer

Verzekering opzeggen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb een paar weken geleden een abonnement afgesloten, nu heb ik daar ook een verzekering op lopen en ik wil die graag opzeggen. MvgEmely

Kleinere internetbundel Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik gebruik met mijn prepaid nog een oud toestel waar ik heel tevreden mee ben, de Nokia N82. Deze telefoon gebruikt alleen internet voor WhatsApp, wat dus heel weinig is. Nu is mijn vraag of Vo...

verbruiksoverzicht voorgaande maanden Alleen-lezen Onopgelost

Waarom kan ik alleen het verbruiksoverzicht zien op de site van de huidige maand en niet van de voorgaande maanden?

email op iphone 5 s Alleen-lezen Onopgelost

lukt me niet email aan te maken op iphone 5s voor chello. Heb server op 25 gezet en alle nternet oplossingen geprobeerd. Iemand die de oplosing heeft?

Wachtwoord myvodafone resetten in het buitenland. Alleen-lezen Onopgelost

Geachte klantenservice,Hoe kan ik mijn wachtwoord van myvodafone resetten als ik in het buitenland ben? Als je aangeeft mijn wachtwoord vergeten moet je je 06-nummer invullen zonder +31 en het sms'je ...

1 GB Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb zojuist 20 euro opgewaardeerd omdat mijn Blox verbruikt was dus ik wilde weer een nieuwe 1 GB Blox activeren, maar ik krijg telkens een berichtje terug dat ik deze dienst al heb. Echter op de s...

meer verbruik mb's na laatste update Alleen-lezen Onopgelost

ik heb na de laatste update ineens al mijn mb's verbruikt terwijl ik al ander half jaar hooguit 50 mb's verbruik per maand iemand een idee hoe dit mogelijk is?

Geen dataverbinding Alleen-lezen Opgelost

Hallo ik er een storing? Ik heb geen dataverbinding regio Berkelland.....

Windows Phone 8X/8S by HTC Alleen-lezen Onopgelost

HI allemaal, Na wat vragen op het forum over de Windows Phone 8X en 8S by HTC hierbij een topic speciaal gewijd aan dit nieuwe Windows 8 toestel. Val me gerust aan als je meer foto's, specs, of andere...

niet passende simkaart Alleen-lezen Opgelost

Ik heb vanmiddag een s4 opgehasld in 1 van jullie winkels maar nou blijkt bij thuiskomst mijn simkaart van de kpn niet in dit toestel te passen en de simkasrt die ik van jullie heb gekregen gaat pas o...

Abbonnement verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Op dit moment bezit ik een Vodafone abbonnement dat over vier maanden afloopt en ik heb de afgelopen dagen dus meerdere e-mails gehad die mij vertelden dat ik kon gaan verlengen. Nu zat daar oo...

Geen 3G op iPad Alleen-lezen Opgelost

Hallo,ik heb een iPad met 3G abonnement.Als ik een pagina wil laden krijg ik de volgende mededeling;Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk.U hebt geen abonnement op een mobiele dataservice.Ik woo...

Nog geen uodate naar android 4.3 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een Galaxy S3. Nog steeds geen update OTA ontvangen naar android 4.3. Via Kies kan ik niet updaten. Bel via Vodafone. Hoe kom ik er achter hoe of wanneer ik de update krijg. Via Samsung ...

5653 EE - Eindhoven geen 3g Alleen-lezen Opgelost

Ik zit in dit gebied van Eindhoven al een week zonder 3g, heb alle tests op de website uitgevoerd. Ook andere mensen met Vodafone hebben hier geen verbinding op telefoon of tablet. Je toestel geeft we...

Normale simkaart omruilen voor microsimkaart Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een prepaid van vodafone. Nu heb ik als cadeau een samsung s4 gehad. Hierin moet een microsim. Kan ik mijn huidige sim gratis omruilen? Ik lees op de site nl iets over free sim. Waar regel ik d...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen