sinds kort heb ik geen bereik meer zodra ik de deur uit stap, geen berichtjes geen telefoon geen mail geen nieuws
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @poede
Welkom hier op de Vodafone Community
Juist als je de deur uitstapt wil je op je mobiel bereikbaar zijn! Het lijkt wel alsof je buiten de deur helemaal geen netwerk meer hebt. Ik ben dan ook benieuwd of je dan nog wel het 4G logo ziet staan? En heb je voor de zekerheid ook jouw simkaart in een ander toestel getest? Als het namelijk met de huidige simkaart in een ander toestel wel werkt, dan gaat er dus iets met je huidige toestel niet goed. Je kunt dan altijd proberen om het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen om te kijken of dat het euvel oplost. Tip! Maak hierbij vooraf wel even een back-up. Houd je ons op de hoogte?
Beste @poede welkom op de Vodafone Community, een klant helpt klant forum.
Als eerst mag ik vragen wat voor Telefoon het betreft, schakel je buitenshuis ook over van wifi naar data.
Heb je de telefoon al even opnieuw opgestart.
Als je in je profiel je postcode en huisnummer vermeld (niet zichtbaar voor leden, alleen voor jou en moderators)
De Moderators kunnen het dan elke werkdag op pakken van 08:00 uur tot 17:30 uur of Super Expert @Energieboy zal je verder bijstaan.
het is een oude telefoon uit 2016 Galaxy A3.
ik heb hem regelmatig op nieuw opgestart.
Je postcode en huisnummer kan je beste even uit het bericht halen door de 3 puntjes aan te klikken en bewerk te kiezen, dit kan binnen een uur.
In je profiel rechts boven zie je een foto, daar kan je op klikken en dan op instellingen klikken.
Voor de instellingen van internet en data heb je deze link bekeken https://handleidingen.vodafone.nl/samsung/galaxy-a3/wijzig-instellingen/mobiele-data-in-of-uitschake...
verwijderd postcode
Moderator zal zekers straks even komen kijken dan kunnen ze je beter helpen, door in het systeem te kijken.
Hi @poede
Welkom hier op de Vodafone Community
Juist als je de deur uitstapt wil je op je mobiel bereikbaar zijn! Het lijkt wel alsof je buiten de deur helemaal geen netwerk meer hebt. Ik ben dan ook benieuwd of je dan nog wel het 4G logo ziet staan? En heb je voor de zekerheid ook jouw simkaart in een ander toestel getest? Als het namelijk met de huidige simkaart in een ander toestel wel werkt, dan gaat er dus iets met je huidige toestel niet goed. Je kunt dan altijd proberen om het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen om te kijken of dat het euvel oplost. Tip! Maak hierbij vooraf wel even een back-up. Houd je ons op de hoogte?
Ik heb dat allemaal gedaan, behalve testen in een ander toestel, want ik heb geen ander toestel. Straks ga ik het uitproberen. 4G staat aan.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.