Laugslander

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geen NL-Alert ontvangen

Ik heb gisteren (04-12-2017) geen NL-Alert controlebericht ontvangen op mijn iPhone X en iPhone 5S die verbonden zijn met het Vodafone 4G netwerk.

  • Noodmeldingen zijn ingeschakeld op beide toestelen.
  • Beide toestellen stonden aan om 12.00 uur.
  • Beide toestellen waren niet in gesprek of op een andere manier bezet.
Iemand een verklaring hiervoor?

5 Reacties 5
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Laugslander,

Zou je via de volgende link eens willen kijken of jouw toestellen goed ingesteld staan?
https://www.crisis.nl/nl-alert/instelhulp/apple/

Laat je het ons even weten?
Laugslander
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Sietske,
Bedankt voor je reactie.
Noodmeldingen staan aangevinkt onder de instellingen van Berichtgeving, dus hier kan het niet aan liggen.



Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Laugslander, ik zie dat hier ook al een ander topic over loopt. Ik raad je aan om dit eens door te nemen: https://forum.vodafone.nl/t5/Overige-Toestelfabrikanten/NL-Alert/m-p/290009. Aangezien dubbele topics niet de bedoeling zijn zullen we dit topic binnenkort sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic