Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,286Oplossingen
  • 1,741Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

500 mb dubbel Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb zojuist een vodafone abbonement afgesloten op hetzelfde adres waarop ik een Ziggo account heb. Waar vind ik de dubbele MBs? ik zie alleen mijn 500MB data en 150 belminuten.

500 mb dubbel Alleen-lezen Onopgelost

Misschien domme vraag. Een sms wees me erop dat mijn bundel 500 mb op is. Er wordt gestart met mijn dubbele bundel 500 mb. Waar vind ik daar info over? Wat kost me dat (kost me dat wat)? Een sms wees ...

APN Alleen-lezen Opgelost

Ik ben overgegaan van Ziggo naar Vodafone. Ik heb een Iphone 5se.Als ik de instellingen voor Mobiele data opnieuw instel, komt er bij mobiele dat internet.ziggo.nl te staan zonder gebruikersnaam en pa...

Dynalogic Alleen-lezen Onopgelost

Wat een drama. Vorige week zakelijk nieuw abbo. afgesloten. Zou dinsdag geleverd door Dunalogic. Dinsdag is koerier niets eens onderweg gegaan. Geen bericht, geen uiteg. Gebeld, nee meneer komt morgen...

Pokémon GO! Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/tz0y4De zoektocht is in volle gang...Wie heeft er de laatste tijd niet gehoord van Pokémon GO? Het spel waarin je op zoek moet naar verschillende Pokémon is sinds de release razend p...

Buitenland bundel Alleen-lezen Onopgelost

Kan iemand mij vertellen waarom bij een nieuw abonnement die buitenland bundel standaard aanstaat?, het is toch een optie die je aan kunt zetten als je hem nodig hebt, nu staat hij al aan zonder dat j...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen