MesutAltintas1

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verlengen upgraden.

Beste allen,

Na contact met verschillende collega’s van Vodafone zit ik momenteel met een issue.

Op 8 augustus heb ik mijn contract verlengd met 1 jaar. Deze abonnement gaat 15 december in. Het gaat om een sim only contract van 32,- per maand.

Nu wil ik mijn abonnement upgraden met een toestel en dus 2 jaar klant blijven.

Eerst heeft een medewerkster aangegeven dat dit mogelijk is. Later heeft een andere medewerkster dit afgekeurd. De 3 de keer gesproken met mevrouw Rudeshka, zei gaf me aan dat het gaat om een win win situatie en dat dit mogelijk moet zijn.

Hierna ben ik verbonden met de cancellation center. Ook zij gaven aan dat het mogelijk moet zijn. Er is een case aangemaakt en deze is afgekeurd.

Vandaag nogmaals contact gehad met een andere medewerkster van het cancelation center. Zij geeft aan dat ze er niks aan kan doen.

Waarom moet ik nu tot 15 februari wachten op een toestel?

Na zo lang klant te zijn bij Vodafone vind ik dit zeer betreurend.

Met vriendelijke groet,
Mesut Altintas


22 Reacties 22
richieswek

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Mesut Altintas,


Zover ik weet zijn er maar 3 mogelijkheden die er kunnen in jou situatie:

1. Verlenging annuleren binnen 14 dagen bedenktijd.
2. Verlenging die 15 december ingaat kan gebruik maken van Vodafone Next. Dit kan pas na 2 maanden met een sim-only. Vandaar dat het ook pas mogelijk is op 15 februari.
3. Er wordt een case aangemaakt waarbij er een uitzondering gemaakt kan worden door de zaak goed te bekijken, wat er in jou geval helaas afgekeurd is.

Mijn advies in het vervolg is alleen sim-only verlengen na einddatum van je contract, zodat je niet je huidige contract hoeft af te wachten.


Met vriendelijke groet,

Richie
MesutAltintas1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hey Richie,

Dank voor je bericht.

Het klopt dat er soms uitzonderingen worden gedaan, daarom begrijp ik het dus ook niet. Kijken ze naar je naam? Je uiterlijk? Je geslacht? Wat zijn hiervoor de normen en eisen? Daarom vind ik het ook oneerlijk.

Daarnaast is mij nooit verteld dat ik niet kon upgraden.

Ik vind het echt jammer.
richieswek

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik weet niet precies hoe ze dat afhandelen, alleen weet ik wel dat je een goede reden nodig moet hebben (bijvoorbeeld: als de klant nooit heeft getekend ergens in die richting). Heb verder best veel mensen gesproken die hetzelfde probleem hebben. Zij wachten het gewoon af, of kopen een toestel los.
MesutAltintas1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Jammer dat niemand van Vodafone meeleest en ons hierbij kan helpen.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hoi@MesuAltintas1,

Zo te horen heb je al vaker contact gehad met de klantenservice hierover.
Gezien er al een case is aangemaakt en deze afgewezen is, kan ik op dit moment verder ook niks voor je betekenen.
Wel raad ik je aan om even contact op te nemen via Facebook of Twitter. Dan kunnen we de case eens bekijken en nogmaals kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Zoals richieswek aangeeft, zou je sowieso gebruik kunnen maken van Vodafone NEXT. Echter kun je dan inderdaad pas in februari een nieuw toestel bestellen.
Gezien je op 8 augustus verlengd hebt, is het helaas niet meer mogelijk om je verlenging te annuleren door middel van de 14 dagen bedenktijd. Deze bedenktijd gaat namelijk in vanaf de besteldatum.

Maar neem even contact op via Facebook of Twitter, dan kijken mijn collega's er graag nog eens naar.
MesutAltintas1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
He Sietske,

Via Twitter of Facebook wil ik wel contact opnemen, maar ik heb echt alles gedaan. Al 6 a 7 keer heb ik conact opgenomen.

Ben al heel blij dat je mij een terugkoppeling geeft.

Moet ik nog iets melden op Facebook of kan jij dit voor mij doorspelen?

Nogmaals heel erg dank.

Met vriendelijke groet,
Mesut Altintas
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
MesutAltintas1,

Als je even een moment hebt, ga ik even het een en ander voor je navragen.
Ik kom hier zo bij je op terug!
MesutAltintas1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Sietske,

Heel erg bedankt.

Met vriendelijke groet,
Mesut Altintas
richieswek

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zou eerst kijken of je überhaupt wel een toestel met abonnement wilt? Als je een toestel wilt van bijvoorbeeld 800 euro en het liefst niks wilt bijbetalen krijg je een BKR registratie. Als dat geen probleem voor je is kan je inderdaad gewoon afwachten tot februari, anders zou ik het toestel gewoon los kopen. Verder krijg je korting op je toestel als je het toestel bij je abonnement neemt, is de korting vrij weinig vergeleken los toestel? Dan zou ik het ook gewoon los kopen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Daar ben ik alweer MesutAltintas1,

Ik heb intern het een en ander besproken en uit coulance gaan we je helpen.
Een deel van mijn collega's weet van het issue, maar vertel toch nog even je verhaal en dat je contact hebt gehad met mij op het forum.
Stuur gelijk even je naam, 06-nummer, geboortedatum, adres en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer door, dan kan je zo snel mogelijk geholpen worden.
Laat je weten wanneer het gelukt is?


MesutAltintas1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Sietske,

Ik weet niet hoe ik je moet bedanken!

Heel erg bedankt!

Met vriendelijke groet,
Mesut Altintas
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
MesutAltintas1,

Graag gedaan! 🙂
MesutAltintas1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Sietske,

Zojuist contact opgenomen met Vodafone en zij zeggen dat ze van niks afweten.

Ze vragen me van welke afdeling jij bent?

Weet jij hoe ik hier verder mee moet?

Met vriendelijke groet,
Mesut Altintas
MesutAltintas1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sietske,

Nogmaals ik.

De cancelation desk geeft aan dat zij enkel dit kunnen regelen en niemand anders.

Weer is er helaas niks geregeld.

Vriendelijke groet,
Mesut Altintas

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
MesutAltintas1, Sietske had aangegeven om contact te leggen via Twitter of Facebook. Je kunt dan eventueel ook de link van het Forum doorgeven.
MesutAltintas1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Marc,

Dank voor je bericht.

Is het niet mogelijk dat jullie de cancelation desk kunnen benaderen?
Want via Twitter of Facebook gaan ze weer doorgeven dat ik het via feedback moet doen.

Alvast dank.

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
MesutAltintas1, via Twitter of Facebook pakken we dit voor je op, zoals Sietske al had aangegeven. Leg het verhaal uit en geef het liefst ook even de link van dit topic. Wij kunnen deze desk niet benaderen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
MesutAltintas1, zo te zien is er via Facebook inmiddels een uitzondering voor je gemaakt? Dan gaan we dit topic binnenkort sluiten.
MesutAltintas1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mark en Sietske,

Deze topic kan sluiten.

Ik ben jullie zeer dankbaar en blijf gelukkig bij Vodafone.

Vriendelijke groet,
Mesut Altinta
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic