HarleyRonP

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb geen 4g maar kan wel bellen. Wife werkt wel

Ook de Vodafone app werkt niet

Ik heb alles geprobeerd maar niets lukt

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @HarleyRonP 
Dat is vervelend. Heb je je toestel al eens helemaal uitgezet en toen weer aan? Of je simkaart in een ander toestel gestopt en gekeken of het daar wel goed werkt. En dan het liefst een ander SIMkaartje in je eigen toestel stoppen, dan kan je zien of het aan je toestel ligt of aan het kaartje. 

Daarnaast is het ook goed om de APN instellingen te controleren. Zie voor deze info, deze topic (het gaat over buitenland gebruik maar de APN instellingen gelden ook hier gewoon in Nederland): https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/tutorial-mobiele-data-in-het-buitenland-299774

Eventueel proberen om in vliegtuig modus te zetten en dan weer terug en als dat niet werkt kijken wat die doet als je van provider wisselt in je instellingen en daarna weer terug naar Vodafone NL. 

Werkt dit allemaal niet, loop dan langs een Vodafone winkel. Misschien kunnen die nog iets voor je doen. Succes en fijne feestdagen gewenst. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @HarleyRonP 
Dat is vervelend. Heb je je toestel al eens helemaal uitgezet en toen weer aan? Of je simkaart in een ander toestel gestopt en gekeken of het daar wel goed werkt. En dan het liefst een ander SIMkaartje in je eigen toestel stoppen, dan kan je zien of het aan je toestel ligt of aan het kaartje. 

Daarnaast is het ook goed om de APN instellingen te controleren. Zie voor deze info, deze topic (het gaat over buitenland gebruik maar de APN instellingen gelden ook hier gewoon in Nederland): https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/tutorial-mobiele-data-in-het-buitenland-299774

Eventueel proberen om in vliegtuig modus te zetten en dan weer terug en als dat niet werkt kijken wat die doet als je van provider wisselt in je instellingen en daarna weer terug naar Vodafone NL. 

Werkt dit allemaal niet, loop dan langs een Vodafone winkel. Misschien kunnen die nog iets voor je doen. Succes en fijne feestdagen gewenst. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je het hiermee kunnen oplossen @HarleyRonP of heb je een onderzoek aangemaakt voor de network crew?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb helaas nog niks van je vernomen. Mocht er geen reactie komen, dan wordt het topic binnenkort gesloten @HarleyRonP.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic