Anonymous-28

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

rekening betalen met acceptgiro.

Kan je een rekening ook betalen zonder gebruik van automatische incasso ?

Ik krijg namelijk een budgetbeheer en nu moet ik alle automatische incasso's stopzetten.

Maar bij Vodafone is dat toch wat moeilijker. Is dit überhaupt wel mogelijk??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het is zeker mogelijk om de automatische incasso te verwijderen @Anonymous-28. Al raad ik eigenlijk aan om dit niet te doen. Je krijgt dan op elke factuur kosten voor het niet verstrekken van een automatische incasso. Dit zou zonde zijn!

 

Mocht je dit alsnog willen, stuur mij dan via een privebericht de volgende gegevens: voor-en achternaam, 06nummer, adres, postcode en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

Indien je onder budgetbeheer komt te staan, kan budgetbeheer alle gegevens naar ons toe sturen zodat deze informatie bij ons ook bekend is. Zodra ik de gegevens ontvangen heb, zal ik via een privebericht het e-mailadres delen waar budgetbeheer mee contact op kan nemen en waar de gegevens heen gestuurd kunnen worden.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Anonymous-28 
Erg vervelend natuurlijk dat je dit uit handen moet geven. Maar is de budgetbeheerder niet machtig om hierover met Vodafone contact op te nemen? Anders zou je zelf contact op kunnen nemen met de klantenservice van Vodafone, bel 0800-0094 (Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur - Za 08.00 - 18.00 uur).

Meer info is te vinden op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml#zo-kun-je-betalen


Er komt ook nog wel een medewerker van Vodafone langs op de topic, misschien kan die je nog meer informatie verstrekken of je verder helpen, als je dit fijner vind. Succes in ieder geval en hoop dat je het allemaal snel weer zelf onder controle kan krijgen. Ik wil je dan toch wel Fijne Feestdagen wensen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het is zeker mogelijk om de automatische incasso te verwijderen @Anonymous-28. Al raad ik eigenlijk aan om dit niet te doen. Je krijgt dan op elke factuur kosten voor het niet verstrekken van een automatische incasso. Dit zou zonde zijn!

 

Mocht je dit alsnog willen, stuur mij dan via een privebericht de volgende gegevens: voor-en achternaam, 06nummer, adres, postcode en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

Indien je onder budgetbeheer komt te staan, kan budgetbeheer alle gegevens naar ons toe sturen zodat deze informatie bij ons ook bekend is. Zodra ik de gegevens ontvangen heb, zal ik via een privebericht het e-mailadres delen waar budgetbeheer mee contact op kan nemen en waar de gegevens heen gestuurd kunnen worden.

Anonymous-28
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voordat ik u een priveberichtje stuur. Zou ik graag willen weten wat zijn de extra kosten als je niet per automatische incasso betaal ongeveer ??

Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Volgens mij rond de 4,75 euro per keer. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

De administratiekosten zijn €4.58 per maand  voor administratiekosten. https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/tarieven-en-voorwaarden.shtml#abonnementen @Anonymous-28 @Energieboy 

 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Ah, stond dat daar. Weer wat geleerd en zat er in de buurt. Vodafone is zelfs nog iets goedkoper ??

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je hier nog vragen over @Anonymous-28?  Mocht je willen dat ik de automatische incasso weghaal, dan hoor ik het graag! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb helaas nog niks van je vernomen. Mocht er geen reactie komen, dan wordt het topic binnenkort gesloten @Anonymous-28 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic