Cat

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kosten door Netsmart

Gisteravond logde ik in op mijn bank en zag dat Vodafone 25 euro teveel had afgeschreven

heb toen mijn factuur ingekeken op my vodafone en zag tot mijn  grote verbazing en grote schrik dat ik aankopen had gedaan via netsmart ? voor 5 euro per week.

ik weet van niks en heb zeker geen abonnement afgesloten , vind dit niet terecht .

En ben er best boos over , heb al contact gehad met Vodafone hierover 

ik  ben hier perplex van , zonder dat ik de klant ervan weet heb je abbonnement.

afgesloten ,

ik ga dus hier ook niet mee akkoord . En heb terugboeking aangevraagd via de bank .

Mijn vraag is zijn er meer mensen die dit mee hebben gemaakt?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Cat 

 

Ik kan mij voorstellen dat je hiervan schrikt! 

Het lijkt erop dat je een betaalde dienst actief hebt. De aanmelding kan onbewust gedaan zijn. Gelukkig kun je de dienst stopzetten via https://t.co/nLNt5jRTF6. Daar heb je ook de mogelijkheid om al dit soort diensten te blokkeren om kosten in de toekomst te voorkomen.

Je hebt de mogelijkheid om een onderzoek aan te vragen bij onze specialisten. Zij gaan de situatie onderzoeken en hopelijk de kosten voor je vergoeden. Via https://www.vodafone.nl/my/service/vraag-betaalde-diensten.shtml kun je dit aanvragen. Had je bovenstaande ook al gedaan? 

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Cat 

 

Ik kan mij voorstellen dat je hiervan schrikt! 

Het lijkt erop dat je een betaalde dienst actief hebt. De aanmelding kan onbewust gedaan zijn. Gelukkig kun je de dienst stopzetten via https://t.co/nLNt5jRTF6. Daar heb je ook de mogelijkheid om al dit soort diensten te blokkeren om kosten in de toekomst te voorkomen.

Je hebt de mogelijkheid om een onderzoek aan te vragen bij onze specialisten. Zij gaan de situatie onderzoeken en hopelijk de kosten voor je vergoeden. Via https://www.vodafone.nl/my/service/vraag-betaalde-diensten.shtml kun je dit aanvragen. Had je bovenstaande ook al gedaan? 

 

Cat
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hallo Steven

heb al een klacht ingediend via Vodafone en via chat ook medewerker gesproken

ik weet echt niks van betaalde diensten, daarom verbaasd mij dit .

Ik ben al jaren klant van vodafone vol tevredenheid maar dit verbaasd me dat dit soort dingen gebeuren

heeft vodafone daar geen verantwoordelijkheid voor jegens de klant, want op zo n manier worden mensen wel

ongevraagd geld afhandig gemaakt waar de klant niks van af weet en vodafone er maar vanuit gaat dat mensen abonnementen afsluiten dat het zo is . 

bedankt voor je tip zal me afmelden op de link

en hopelijk lost het zich op alhoewel ik terugboeking heb aangevraagd 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

 Je hebt de mogelijkheid om content via de rekening van Vodafone te betalen. Denk hierbij aan Netflix, Apple, Blendle. Helaas vallen sms diensten hier ook onder. Bij smsdiensten is het vaak zo dat je ergens je gegevens of mobiele nummer invult en hierdoor kosten maakt. Vandaar dat ik ook altijd aanraad om het te laten onderzoeken. Je kunt dit ook bij ons laten blokkeren. De ene klant maakt er geen gebruik van en de ander wel weer. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kan ik vanuit hier nog wat voor je betekenen @Cat? Of mag ik het topic sluiten?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic