Hoi @HarleyRonP
Dat is vervelend. Heb je je toestel al eens helemaal uitgezet en toen weer aan? Of je simkaart in een ander toestel gestopt en gekeken of het daar wel goed werkt. En dan het liefst een ander SIMkaartje in je eigen toestel stoppen, dan kan je zien of het aan je toestel ligt of aan het kaartje.
Daarnaast is het ook goed om de APN instellingen te controleren. Zie voor deze info, deze topic (het gaat over buitenland gebruik maar de APN instellingen gelden ook hier gewoon in Nederland): https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/tutorial-mobiele-data-in-het-buitenland-299774
Eventueel proberen om in vliegtuig modus te zetten en dan weer terug en als dat niet werkt kijken wat die doet als je van provider wisselt in je instellingen en daarna weer terug naar Vodafone NL.
Werkt dit allemaal niet, loop dan langs een Vodafone winkel. Misschien kunnen die nog iets voor je doen. Succes en fijne feestdagen gewenst.