Je hoeft niet te denken dat alles zo vlot zal verlopen.
Het kan wel, maar hoeft niet.
Wij hebben 2 dezelfde abonnementen, beide voldoen aan de voorwaarden.
Beide hebben op 1 mei meegedaan aan deze actie.
Van 1 gear fit kreeg ik van Samsung al op 21 mei bericht dat deze binnen 5 werkdagen zou worden bezorgd en dat klopte.
Van de 2e zeggen ze dat Vodafone nog steeds geen goedkeuring heeft gegeven en wacht ik nu al 9 weken op
de goedkeuring. Volgens Samsung gaat hierna pas de 6-8 weken levertijd in.
Met een beetje pech komt ie in mijn vakantie en stuurt het postkantoor dat ding ook nog terug omdat ik het niet binnen de termijn kan ophalen. Kan ik zeker afwachten of ik hem uberhaupt nog krijg en dan zeker weer 8 weken wachten. Ach, mooi kerstcadeautje, pff.......
Volgende keer mogen ze het houden. Dit was voor ons de 1e Samsung, maar nooit meer. En zeker niet deze klantonvriendelijke flauwekul. Als het toestel nou nog goed was, maar ook dat heeft ook kuren.
De 1e zegt dat ze beide zijn goedgekeurd en in dezelfde batch van levering zitten.
De 2e zegt dat ze zijn goedgekeurd maar in een verschillende batch van levering zitten.
De 3e zegt dat er nog geen goedkeuring is. Zoveel medewerkers, zoveel verhalen!!
Als dat zo is dan wachten ze nu al 9 weken op goedkeuring van Vodafone en doen geen moeite te achterhalen of er iets verkeerd gaat.
Ik mag blij zijn als ik de S5 nog heb tegen de tijd dat de gear fit geleverd gaat worden.