AgnesKL

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Zojuist verlengd, en nu een prachtige aanbieding gezien....!!!

17 sept. jl. heb ik mijn bestaande abonnement (dat afliep op 30 september) verlengd... Razendsnel had Vodafone dit geregeld. Het bijbehorende toestel is officieel nog niet uit (dus niet leverbaar). Het abonnement is per 17 september jl. al ingegaan! Snel hoor, complimenten.
Nu heb ik afgelopen zaterdag 11 oktober een pracht van een aanbieding gezien van nieuwe toestel in combinatie met Vodafone abonnement. Te mooi om te laten lopen. Dussss ik contact opgenomen met Vodafone om mijn bestelling van toestel te annuleren en contract te wijzigen.... Kannie.... want er gaan minstens 5 werkdagen overheen om dit te regelen..... heu? Deze tijd hadden jullie ook niet nodig om mijn verlenging te regelen...??
Kom op Vodafone, regel dit eens even voor een trouwen klant die ook nog graag bij jullie wil blijven..!!!!!!!!
Graag reactie!!!!!!!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AgnesKL
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb 'em.. Ik heb 'em!!!!!! Helemaal blij met mijn nieuwe Samsung Galaxy Note 4 !!!! En blij met het supermooie abonnement dat ik erbij af heb kunnen sluiten, dankzij jullie !!!!! Nogmaals heel erg bedankt lieve mensen!!! En speciaal een superdankjewel aan Per want jij hebt echt even je best voor me gedaan. Super top !! 😄 Vrouw Erg vrolijk

Bekijk in context

15 Reacties 15
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Agnes
Fijn om te horen dat je je contract met ons hebt verlengd.
Het verlengen is een proces dat geheel geautomatiseerd is (anders kun je inderdaad niet binnen 1 minuut na afsluiting van je verlenging al 2 mails hebben gehad ;))
Het annuleren is een ander verhaal, dit is "good old" handwerk.
Als we je anulering hebben verwerkt, moet deze nog door al onze systemen lopen (en naar je My Vodafone).

Daar waar we mogelijkheden hebben, regelen we alles voor iedere klant zo snel als we kunnen.
Hopelijk kun je snel verlengen met de telefoon naar wens.
Welke is het trouwens? Misschien vind je het leuk om dadelijk een recentie te schrijven over het nieuwe toestel?Zouden we erg leuk vinden:p

Groeten, Per

AgnesKL
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hallo Per, bedankt voor je reactie.
Het vervelende is in mijn geval is dat er een fantastisch actie is aanstaande zaterdag in de Samsung winkels. Haal je daar je Samsung Galaxy Note 4 op (het supertoestel waar het om gaat 😛 ), dan krijg je een mooi uitgebreid Vodafone abonnement en ook nog eens een view case cadeau t.w.v. € 50. Deze actie is dus helemaal geweldig en ik wil er graag gebruik van maken. Maarrrrr.... dat kan nu waarschijnlijk niet omdat het niet duidelijk is of jullie binnen de 5 werkdagen de annulering van mijn huidige abonnement hebben verwerkt.... 😞
Snap je mijn teleurstelling?
Wat doen we hieraan Per? Kan niet iemand bij Vodafone iets regelen zodat ik zaterdag mijn superdepuper gave telefoon kan ophalen én ook nog eens het abonnement van mijn dromen???!!! Please!!!!!!


Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hee @AgnesKL
Uit je bericht kan ik niet opmaken of er naast een aanbieding op het toestel ook een aanbieding op het abonnement zit as. zaterdag. Met betrekking tot de cover, deze actie komt vanuit Samsung. Kijk hier voor meer info. Bij een verlenging via ons krijg je dus de cover er ook bij + de Netflix actie (bij de Red abonnementen uitgezonder Red Essential). Normaal gesproken zou het allemaal moeten lukken vóór zaterdag.

Fingers Crossed.
Per
AgnesKL
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Heej Per, bedankt voor je snelle reactie.
De aanbieding van Samsung is echt mooi zie ik nu. Ik betaal voor het abonnement € 37 per maand, het toestel krijg ik gratis én ik krijg een view case cadeau. Mijn maandelijkse kosten zijn dus € 37!! Het abonnement is vergelijkbaar met het red essential abonnement: ik krijg 1 GB data, 300 belminuten en onbeperkt sms. En ik blijf bij Vodafone!!
Is dat interessant of wat?? Snap je dat ik hier gebruik van wil maken ja he? 🙂
En als klapper op de vuurpijl krijg ik de telefoon direct mee naar huis, op de dag van introductie.. zucht wat een droom haha !
Per kun je alsjeblieft je best doen, iemand vragen om te kijken hoe ver het ermee staat... of iemand vragen even dit voor elkaar te maken. Jullie zijn toch ook allemaal mensen die gewoon hun werk doen. Als ik onderaan een stapel lig, kun je toch even mij eruit zoeken en het in de computer voor elkaar maken? Please please please !!!!
Ik moet gewoon weten voor vrijdag of ik zaterdag naar Apeldoorn (samsung winkel) kan gaan !!!! Snap je?
Groetjes van een wanhopige Vodafone klant.... !

Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @AgnesKL
Via het forum kunnen we geen individuele cases behandelen (hebben we gegevens voor nodig die jij en wij hier niet openbaar willen zien).

Tip:
onze Chat heeft op dit moment geen wachtenden. Hier kun je aan alle onzekerheid een eind maken. De collega, kijk graag met je mee naar de status van de annulering. Mocht hij /zij nog op een knop kunnen / moeten / mogen rammen, dan kan dat gelijk:D

Als je zegt dat ik je gestuurd heb, dan roepen ze me er wel bij als er nog vragen zijn (zitten hier naast ons)
Gr Per
AgnesKL
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Bedankt Per voor het meedenken, waardeer ik. Maar ik geloof dat Chat medewerkers niet veel mogen/kunnen doen in het systeem. Ik ga het toch direct proberen!
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hee @AgnesKL ,
Als de order al geannuleerd is, hoeven/ kunnen ze niets meer doen. Dan loopt het allemaal vanzelf en is je verlenging op tijd terug gedraaid.
Ik hoor het graag, Per
AgnesKL
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Per, ik wil je alvast heel erg bedanken voor je inspanningen, top. Ik wacht in spanning je bericht af!!!!!! Toppie.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @AgnesKL
Net samen met collega Emmy van de chat op grote rode order annuleer knop geramd.
Binnen 2 uur is de order geannulleerd en dan gaan de 48 uur in. Dus zaterdag in de winkel moet het helemaal goed komen.
Hiep Hiep Hoera
Melkchocola
😄
AgnesKL
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hallo Per,
sorry voor de late reactie maar ik moest weg voor een afspraak. Super bedankt voor je inspanningen hulp en inzet helemaal top!!!!!!! Ik ga nooit meer weg bij Vadafone haha!! Je hebt mijn dag gemaakt en ik kan je niet vertellen hoe blij ik ben 🙂 🙂 bedankt jullie zijn top! Ik zal veel reclame voor jullie maken dat beloof ik 😄 Hiep Hiep Hieper Hiepst voor Vodafone !! 😄
Ik heb alvast een post geplaatst op de facebookpagina van Vodafone Nederland 😉
AgnesKL
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
😄 Beste Per, vanmorgen checkte ik op mijn vodafone of mijn abonnement al was aangepast en ja hoor, het is helemaal voor elkaar !!! Zaterdag ga ik mijn splinternieuwe Samsung Galaxy Note 4 ophalen bij de Samsung winkel en daarbij sluit ik een splinternieuw supergaaf abonnement af met Vodafone!!!! Heel heel erg bedankt voor je inspanningen, ik ben er superblij mee. Complimenten aan allemaal van een super tevreden Vodafone klant 😉 Zodra ik het toestel heb én heb uitgeprobeerd, zal ik een recensie schrijven. Wat is de beste plek om dat te doen?
Hartelijke groeten,
Agnes

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@AgnesKL

Top! Goed om te horen. Namens Per zeg ik graag gedaan. 😄

Je kunt in dit board schrijven over je ervaringen met de Note 4 als je dit leuk vindt! Samsung Alvast heel veel plezier ermee!
AgnesKL
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb 'em.. Ik heb 'em!!!!!! Helemaal blij met mijn nieuwe Samsung Galaxy Note 4 !!!! En blij met het supermooie abonnement dat ik erbij af heb kunnen sluiten, dankzij jullie !!!!! Nogmaals heel erg bedankt lieve mensen!!! En speciaal een superdankjewel aan Per want jij hebt echt even je best voor me gedaan. Super top !! 😄 Vrouw Erg vrolijk
ivar27vl

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
had vodafone mij maar zo goed geholpen maar dat doen ze niet alle jaren trouwe klant en beloven dat ik een gear-fit zou krijgen dure abonnement afgesloten voor een gear-fit maar geven dat doen ze niet terwijl het beloofd is
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @ivar27vl
Wij doen wat we kunnen Ivar, Alle toestellen die we hebben uitgeleverd tijdens de actieperiode waren voorzien van een actieverpakking waarop werd aangegeven wat er moest gebeuren om de Gear in je bezit te krijgen. Via onze website werd je gelijk doorgeleid naar de actiepagina. Ik kan in de informatiestroom geen onduidelijkheden ontdekken.
Wij geven je de informatie over hoe en wat en dan ligt de keuze verder bij jou om eraan deel te nemen.

Op dit moment is de actie compleet dicht en zijn er dan ook geen mogelijkheden om nog aan een Gear te komen.

Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het echt vervelend dat je de actie bent mis gelopen, maar vind wel dat we er eerlijk over moeten communiceren en helder moeten hebben welke verantwoording er bij wie ligt.
Sorry, Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic