arnielen

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gear Fit aanvragen

Ik heb sinds vandaag een S5 in mijn bezit en daarbij zou ik ook een Gear Fit erbij krijgen maar die zit er niet bij?
48 Reacties 48
krisna

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
geAchte ,

Bij deze heb ik een abonnement bij vodafone .Ik heb een Samsung galaxy S5 genomen en is als sins 2 maanden geleden.Ik wil graag een gear fit aanvragen.

Ik vind het zo jammer dat ik dit meedere malen bij het akntoor moet gaan vragen en op gegeven momnet zeggen ze me dat ik via de site moet aanvragen.


vriendelijk groetjes

krisna
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @krisna ,

Als ik zo kijk bij de Samsung promoties zie ik geen Gear Fit aanvraag meer. Deze datum vindt ik nog wel terug: Deze actie loopt van 07-04-2014 t/m 03-08-2014, maar volgens mij moest je deze voor 31 juli hebben besteld om mee te doen en je kont tot 03-08-2014 de brief opsturen.

De actie liep via Samsung.
tam

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het netjes aangevraagd en zou terug gebeld worden.Helemaal niet dus en gemaild naar vodafone en samsung geen antwoord nog niks.telefoniste van samsung zag in haar computer dat Vodafone nog iets moest regelen. De hulpvraaglijst van samsung waar naar verwezen wordt kost veel tijd om in te vullen en verzend uiteindelijk zich niet.pfff Graag regelen aub .Er moet toch echt iets gebeuren en snel.
tam

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Volgens de telefoniste van samsung moet Vodafone nu actie ondernemen wb mijn Gear aanvraag waarop ik al op 4 augustus een wederbericht van samsung heb ook ontvangen met de mededeling dat ik mee deed aan de actie en dat er gekeken moest worden of ik aan alles voldeed en blijkbaar is dat door Vodafone niet bevestigd .Wat is er aan de hand? Wat is dit voor actie? Eerst wordt de gear niet bij de tel. geleverd dan moet je erachter gaan met bellen daaruit blijkt dat je het nog zelf moet aanvragen ook.Dan blijkt dat nog eens een heel lastig formulier te zijn die ook maar niet wil verzenden .Eindelijk gelukt krijg ik een bevestiging en nu nog niks na telefoontjes en onbeantwoorde mailtjes. JA BEDANKT DAT U AL ZOLANG EEN VASTE KLANT VAN VODAFONE BENT. pff
Overigens al tips geprobeerd die hier genoemd zijn.Nada en Samsung en Vodafone maken het klanten zo moeilijk mogelijk in nood dat blijkt nu na alle invullijsten en pogingen.Hoe is het toch mogelijk dat bestellen wel zo vlot kan gaan?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @tam,

Ik kan me voorstellen dat je graag uitleg wil over de onbeantwoorde telefoontjes en/of e-mails. Het Forum is bedoeld voor en door gebruikers. Via het Forum is het niet mogelijk om je gegevens na te kijken, kijk voor meer informatie hierover in dit topic.

Lees ook even de huisregels van ons Forum om te voorkomen dat we je niet kunnen helpen. Je kunt op verschillende manieren contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan ook via bijvoorbeeld Twitter of Facebook.
tam

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Alweer een nutteloze actie vanuit mijn kant.Vodafone is ook via dit kanaal niet te bereiken. Bedankt voor de reactie
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @tam ,

Marc zou je erg graag willen verder helpen maar dit gaat gewoon helaas niet. De reden hierachter is dat het forum totaal los staat van de klantenservice wat dat inhoud? Geen persoon kan je gegevens erbij halen en verder erover beslissen. Het forum is meer bedoeld voor tips & tricks.
ivar27vl

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
vodafone medewerkers zijn oplichters zie mijn verhaal

hierbij het volgende mijn telefoonabonnement zou op 1 december 2014 afgelopen zijn, nou heb ik op 1 augustus een nieuwe abonnement bij jullie afgesloten. De galaxy s5 g900-f met abonnement Red-3 E. ik werd geholpen door meneer Ahmed. hij zei bij de dure abonnement Red-3 E bij u telefoon krijgt u een gear-fit erbij. meneer ahmed zei de actie loopt tot 4 augustus achteraf bleek 31 juli, ik wed overgehaald door meneer ahmed en nam een dure abonnement bij de galaxy s5 Red-3 E zodat ik een gear-fit zou krijgen. ik kreeg op 5 augustus keurig mijn telefoon binnen maar geen actiecode voor de gear-fit. contact met samsumg opgenomen en die zeiden je moet bij vodafone zijn, contact opgenomen op 5 augustus met vodafone en die mevrouw zei ik maak er werk van u wordt gebeld of gemaild . 2 dagen later natuurlijk niet gebeld of gemaild door vodafone dus ik belde op 7 augustus weer en die mevrouw zei u moet een formulier bij feedback indienen dus bij deze.
Ik wil graag een gear-fit omdat mij dat is beloofd door meneer Ahmed of eventuele schade vergoeding te waarde van 199 euro omdat ik verkeerd ben ingelicht expres of niet?. is het telefoongesprek opgenomen? dan kunnen jullie het horen van wat er gezegd en beloofd is. ik ben daarbij al heel lang klant bij jullie ook heel tevreden maar wat hier is gebeurd dat kan echt niet door de beugel.

Na dit verhaal ben ik opgebeld door vodafone en bood hun excuses aan en met de mededeling u krijgt een gear-fit, weken later weer contact met vodafone gehad omdat de gear-fit nog niet binnen was, wat blijk nu ze zeggen na 3 maanden grappig tegen mij dat ik er geen recht meer heb lekker is dat scndalig is dit wel een duur abbonement betalen maar geen gear-fit geven
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @ivar27vl ,
Ik kom je bericht op diverse plekken tegen op het forum. Ik heb er in deze post een reactie op gegeven.
Het is wellicht niet het gewenste antwoord maar dit is wel hoe de zaken ervoor staan.
Gr Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic