dannykl

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy S4 | Geen netwerk

Goedendag.

We hebben al een tijdje last met de net werkverbinding van de S4 Elke keer krijg ik een Rondje met een streep er door heen ook al een andere simkaart geprobeert maar hij blijf vaak aangeven dat er geen verbinding is.
62 Reacties 62
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo metal4ever, zitten de juiste APN instellingen in je toestel, staat de optie pakketgegevens aan en staat er niet toevallig nog uit het verleden een blokkade op je internet (bv omdat je vroeger een toestel had dat niet op internet kon)
kobuslite2011

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Was afgelopen dagen in voda 4G gebied ( Den Haag Utrecht op diverse plekken doch mijn Samsung Galaxy S4 ( Red Essential sinds 4 oktober-- woon in Brabant) gaf H+ aan in plaats van 4G. Ook bij netwerkmodus is geen LTE in te stellen (aleen WCMDA en GMS of afzonderlijk)

Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi kobuslite2011, als er geen 4G/LTE optie onder de netwerkmodus zit is dat het probleem. Heb je een Nederlands toestel dat ook de Nederlandse Vodafone carrier-update gehad heeft? Die is nodig wil je toestel met ons netwerk kunnen verbinden.
paumar

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb sinds een week geen 3G verbinding, zowel buiten als binnenshuis. Hoe moet ik dit oplossen?. Alleen mijn Wifi verbinding in huis werkt nog. Ik heb een abonnement bij Vodafone met data limiet. Dus ik zou 3G verbinding moeten hebben. Ik heb een samsung galaxy s4
cn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
zowel mijn vrouw als ikzelf hebben de afgelopen 48 uur geen ontvangst, wel kunnen we zelf bellen. In beide gevallen een Samsung Galaxy S . Is er een netwerk probleem? dit probleem zich eerder voor gedaan
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi, beide.

Wat vervelend om te horen dat dit probleem zich speelt. Heb je al gekeken bij de instellingen van het toestel bij "Mobiele netwerken"? Staat 3G geselecteerd en staat er tussen je Provider lijst Vodafone?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

En je hebt al even gekeken op de Vodafone storingen lijst of daar iets staat over en storing in je buurt?
Kijk ook even of je instellingen goed staan.
dannykl
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Aan een storing kan het niet liggen we zijn er nu al een tijdje mee bezig.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@dannykl

Op welke postcode heb je dit dan? Dan kijk ik de dekking even voor je na:).
dannykl
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
de postcode is 3085km.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Ik heb ff gekeken maar je geeft in je eerste bericht aan dat je alleen met je S4 problemen hebt. Wat gebeurt er dan precies als je op een andere locatie bent? Merk je dit dan ook? En heb je de sim ook eens in een ander toestel getest?
dannykl
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi.
Bij me S3 had ik geen last van het alleen bij de S4 ik heb sinds afgelopen week de S4 vandaar.
Ik weet niet wat ik zo moeten veranderen in me instellingen.

Groet.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
En met je S3 heb je wel gewoon verbinding?

Kijk anders even voor de instellingen op de volgende pagina: http://handleidingen.vodafone.nl/web/

Heb je dit probleem met alle diensten? Bellen, sms, internet?
dannykl
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi.

Nee dat heb ik niet bij de S3 had ik dit probleem niet ik zal even kijken.
Alvast bedankt.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Laat maar weten of het gelukt is!
jelleruben

Stamgast
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
De verkoper heeft bij mij ook gezegd dat ik met een Red abonnement 2gb 30MBps onbeperkt bellen / smsen, dat ik automatisch over zou gaan maar 4g, en dat het gratis is. Maar tot nu toe heb ik geen 4G gezien.
bschenk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net een nieuwe Samsung Galaxy S4 gekocht, sim only van Vodafone er in gedaan, bereik is erg slecht. Precies op dezelfde plekken waar ik met dezelfde sim only met mijn oude iPhone 4 gister nog prima kon bellen. Opnieuw opstarten, sim kaart eruit etc. helpt alemaal niet. Op dit momet is het bereik zelf 0. Wat is hier aan te doen?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Kijk anders even bij het instellingen menu en dan bij ''Mobiele netwerken'' staat het daar allemaal goed? Zie ook de handleiding ervan die Vodafone op hun site heeft staan voor bijvoorbeeld je mobiele netwerk te fixen! Misschien dat daar wat tussen staat: http://handleidingen.vodafone.nl/web/samsung-galaxy-s4/

Je zou als het toestel nieuw is en er geen data opstaat en reset kunnen maken misschien dat je probleem dan is opgelost. Heb je wel data op het toestel en wil je het niet verliezen back up dan je gegevens via Samsung Kies en maak dan pas en reset.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé jelleruben,

Ben je wel in een gebied waar 4G beschikbaar is?
jelleruben

Stamgast
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Ja ik zit in een 4g gebied, ik snapr er niets van, en ben langs een Vodafone winkel geweest. Daar heeft de verkoper wat gegevens opgeschreven. En door gestuurd naar een technische afdeling. Wat ze hebben gedaan weet ik niet. Binnen 10 minuten, had ik 4g. Waarschijnlijk was er iets met mijn abonnement aan de hand.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic