marloes89

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

rekening verrekend klopt niet

Afgelopen maand schrok ik me rot na het zien van de online rekening. €252!!!!!!

Ik heb een abonnement waarvoor ik eerste half jaar €17 pm betaald heb en na dit overgaan naar €34 pm niks mis mee.

Nu zag ik in de online rekening van deze maand even €252 staan, help!!!!
Zoveel kan ik nooit verbruikt hebben naar mijn weten.
Thuis zit ik altijd op wifi en heb eigenlijk bijna altijd mijn mobiele gegevens uit staan ivm het overspringen van internet.

Online gemaild met wat het is en ik er niks van snap en uitgelegt dat ik altijd op wifi zit en vaker mijn mobiele gegevens uit heb staan dan aan.

Gebeld met klantenservice.
Zij zeggen:
Jij hebt het gewoon verbruikt en moet gewoon betalen!

Medewerker 1 niet bepaald vriendelijk medewerker 2 was nog onvriendelijker, "allemaal eigen schuld".

Toch maar betalingsregeling aangegaan verspreid over 2 maanden.

Paar dageb terug gebeld door de afdeling die ik gemaild had.
Vriendelijke vrouw!
Ze zei dat ze de rekening heeft kunnen herberekenen en de rekening heeft terig kunnen draaien naar €119!!!

Superblij met haar vriendelijke hulp.

Alle apps wat ik eigenlijk niet (meer) gebruik eraf gegooid.

Nu net op internet aan kijken naar de betalingsspecificatie staat er nog steeds het bedrag van €252.

Ik betaal het uiteindelijke afgesproken bedrag van €119 en geen cent meer!

Hoe zit het van die betalingsspecificatie?
4 Reacties 4
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Marloes, dat is inderdaad een onaangename verassing. Fijn dat onze collega's je hierbij hebben kunnen helpen. Je factuur is achteraf niet aan te passen. Hierop zul je dus het originele bedrag blijven zien. Echter krijg je een aparte creditnota thuisgestuurd waarop je kunt zien wat het bedrag is wat in mindering is gebracht op je factuur. Dit wordt verder verrekent met je factuur.
nblondje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi ik ben natasja en heb sins 16januarie me abroment gehad en eind januarie kreeg ik een rekkening van 196euro schrok me dood en vraag me af hoe dat mogelijk is wand heb gewoon bijna niks gedaan omdat ik maar een halfe gieg heb gekregen nu krijg ik steeds melding dat ik 196euro moet betalen maar ben het hier echt niet mee eens wat moet ik hier aan doen wand ben echt niet in staat dat bedrag te kunnen betalen heb een abroment afgesloten voor maar 50euro in de maand dat is al een hoop geld maar voor midden in de maand een. Halfe gieg en meteen 196 euro klopt totaal niet
nblondje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Lijken wel oplichters daar bij fodafone voel me echt genaaid
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @nblondje

Kijk even op deze pagina voor tips en informatie over hoe dit op te lossen is: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red-andere-Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic