Joséspek schreef:
Beste heer, mevrouw,
Ik heb al diverse malen aangegeven dat ik kosten op mijn rekening krijg van Future Target terwijl ik hier niets mee heb gedaan.
Geen aankopen of iets aangeklikt. Ik krijg hier niet duidelijk antwoord op en wordt naar mijn mening niet netjes geholpen.
Daar ik mijn rekening niet heb betaald, wordt ik toch gedwongen om te betalen anders wordt ik afgesloten.
Ik vind dit een slechte zaak omdat ik niet wordt geloofd.
De tijden staan op nachten waarop ik lig te slapen en niet eens met mijn mobiel bezig ben.
Ik ben dan ook van plan om direct op te zeggen als mijn 2 jaar voorbij zijn.
Ik ben hiervoor een lange tijd lid geweest bij KPN (Hi) en had nooit problemen.
Hoi Jose, welkom op het Vodafone forum. Ik heb je bericht gelezen en ik maak hieruit op uit dat je al contact hebt gehad met de telefonische klantenservice ? Helaas kan ik hier op het forum geen gegevens vragen om het na te kijken voor je. Ik adviseer je om wederom contact op te nemen met onze klantenservice. Je kunt ook een bericht schrijven op Facebook en Twitter. We zijjn hier 24/7 bereikbaar.
tonvanjole schreef:Hi Ton,
Ik heb hetzelfde probleem, heel internet staat vol met deze klachten en inderdaad, Vodafone doet er niks mee..vind het schandalig want ze weten donders goed dat dit soort proaktijken gebeuren en ze hebben ons als klant niet gewaarschuwd. Mijn schade, over de €330,-!...
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.