tonvanjole schreef:
Ik heb hetzelfde probleem, heel internet staat vol met deze klachten en inderdaad, Vodafone doet er niks mee..vind het schandalig want ze weten donders goed dat dit soort proaktijken gebeuren en ze hebben ons als klant niet gewaarschuwd. Mijn schade, over de €330,-!...
Hi Ton,
Als je op jouw factuur ziet staan dat er bedragen in rekening worden gebracht voor het gebruik van een sms- of contentdienst dan betekent dit dat je je (misschien onbewust) toch ergens voor hebt aangemeld. Deze kosten worden in ieder geval niet zomaar in rekening gebracht. Dit kunnen hele verschillende diensten zijn, denk hierbij bijvoorbeeld aan online spelletjes of beltonen. Als je naar:
http://www.payinfo.nl/ gaat dan kun je zien voor welke dienst je je precies hebt aangemeld. Op je factuur staat ook vermeld om welke diensten het gaat en op die website kun je de diensten ook blokkeren. We bieden je in ieder geval altijd de mogelijkheid om deze diensten te blokkeren zodat er in de toekomst hiervoor geen kosten meer in rekening kunnen worden gebracht.
Kijk ook eens op
onze website voor meer informatie want hier staat ook vermeld welke stappen je verder nog kunt ondernemen.
*moderator edit: url gefixt*