basler010

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging abo

Ik ben sinds meer dan 10 jaar klant bij vodafone.
Afgelopen weekend heb ik mijn abo verlengd.
Ik kreeg bericht dat mijn nieuwe einddatum 20 juli 2016 zou zijn.
Vandaag kreeg ik mijn nieuwe simkaart binnen waar ik met de klantenservice contact moest opnemen om te activeren.
Daar werd mij ook verteld dat mijn nieuwe abo pas zou ingaan per einddatum van mijn oude/huidige abo. Dit is in het verleden nooit het geval geweest, ben al eerder van abo+toestel naar sim-only gegaan.
Ik kan begrijpen dat ik tot het einddatum van mijn contract het huidige maandbedrag moet betalen gezien ik daar een toestel bij heb wat "afbetaald" moet worden.
Ik voel me nu echter belazerd dat ik omdat ik mijn abo in 2013 heb verlengd geen BEPERKT INTERNET BLOX kan aanzetten en meer als nieuwe klanten voor bepaalde andere blox moet betalen.
Nieuwe klanten vanaf 2014 kunnen dit echter wel.
Nu ik mijn abo heb verlengd ging ik ervan uit tenminste gebruik te kunnen maken van de BEPERKT INTERNET BLOX, wat volgens de mederwerkster van de afdeling Info/Opzeggingen kon. Alleen na doorverbinden kreeg ik iemand te spreken die mij vertelde dat daar extra kosten aan zijn verbonden gezien ik mijn huidige abo in 2013 heb afgesloten en niet in 2014.
Nu weet ik niet of iemand met meer mogelijkheden hier meeleest, gezien ik me erg belazerd voel als vaste klant en overweeg om gebruik te maken van de 14 dagen annuleringstermijn en om na 10 jaar over te stappen naar een provider die vaste klanten wel weet te waarderen...
3 Reacties 3
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @basler010,

Ik begrijp dat dit een vervelende situatie is. Het klopt dat je abonnement pas op de einddatum wordt omgezet als je kiest voor een verlenging met een Sim Only abonnement. Je geeft zelf al de juiste uitleg hiervoor.

De BloX Beperkt Internet kan alleen aangesloten worden bij abonnementen die ná april 2014 zijn aangesloten. Indien je alsnog vragen hebt over je bestelling of abonnement raad ik je aan om de klantenservice te benaderen. Via het forum kunnen we je namelijk niet verder helpen met persoonlijke vragen omtrent je abonnement.

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic