Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,310Oplossingen
  • 1,788Discussies
  • 83.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Reparatie proces Alleen-lezen Onopgelost

Achterkant van z3compact spontaan gebarsten, ingeleverd bij vodafonewinkel ter reparatie aangeboden.Herstel onder garantie uitgevoerd, en binnen 5 werkdagen weer retour. Hulde!!Voortgang was online du...

Rekening niet betaald!?! Alleen-lezen Onopgelost

Ik kreeg een sms binnen 2 dagen geleden dat mijn laaste rekening niet betaald is. Als ik bij mijn Vodafone inlog. Dat staat het dat mijn laaste rekening wel betaald is (via automatisch incasso) ook ko...

Abonement aanvragen Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag,Wij zijn beide op leeftijd, en hebben een telefoon toestel voor noodgevallen.Ik heb zelf een Vodafone Time-out. Nu wil ik deze ook aanvragen voor mijn vrouw, maar om dit via de telefoon te r...

START_BLOX Alleen-lezen Onopgelost

Ik kreeg net opeens een sms met daarin "Je START_BLOX verlengt automatisch op 30-06-2015 om middernacht. Zorg voor voldoende prepaid tegoed(9,50 euro) en voorkom dat je BloX wordt afgesloten" Ik heb h...

blij na overstap Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone In mei heb ik bij jullie een smart 500 abbo besteld met nummerbehoud.Een week later had ik de simkaart al in huis, het wachten was op de overstap datum van 15 juni. Ik kreeg 's morgens ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen