Amitaf

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutmelding bestelling RED abonnement

Ik heb meerdere keren (22 december 2017 en vandaag 07-01-2018) via internet geprobeerd een Red abonnement af te sluiten, maar bij de laatste stap om de bestelling af te ronden verschijnt er een foutmelding.

Wat kan ik het beste doen om alsnog gebruik te maken van de actieprijs?!

Hartelijk dank voor het meedenken.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Amitaf,

Welke foutmelding kom je tegemoet? Heb je het al eens via een andere browser of apparaat geprobeerd?

Als het echt niet lukt via de website kun je eventueel bellen met 0800 0560.

Vriendelijke groet,

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Amitaf,

Welke foutmelding kom je tegemoet? Heb je het al eens via een andere browser of apparaat geprobeerd?

Als het echt niet lukt via de website kun je eventueel bellen met 0800 0560.

Vriendelijke groet,
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic