Hallo @
Gino_ * wat vinden jullie van het forum/nieuwe ranking?Leuk misschien voor jonge mensen, maar daar houd ik me helemaal niet mee bezig.
Met "badges winnen" ook niet. Ik lees, wat iemand te vragen heeft en wat een ander als antwoord te vertellen heeft. In meerdere reacties merk je vanzelf welke kennis iemand in huis heeft of wat je aan diens antwoorden hebt.
* Hebben jullie nog input/tips voor ons moderators?
Op het moment niet echt.
* Zijn er topics die jullie nog missen?
De achterliggende technische mogelijkheden van het forum vind ik niet altijd helder en logisch. Vaak wil ik naar een ouder antwoord verwijzen, maar merk problemen met het oproepen van een directe link naar het specifieke antwoord om bij te kunnen sluiten. Dat gaat via teveel stappen en omwegen. Kom dan bijv. wel op de webpagina uit waar het bericht "ergens" staat, maar kom niet direct bij het bericht zelf uit. Bij andere forums kun je
bij elke bericht de achterliggende link direct kopieren, en in een bericht plakken.
Bij het opstellen van een bericht werkt de spellingchecker van mijn browser helemaal niet (Firefox). Bij alle andere invoervelden van andere websites nooit een probleem. Dus lijkt me iets in de opmaak of achterliggende php (?) programmering van de Vodafone website.
Is daar iets aan te doen?
Verder probeer ik wel eens een stuk tekst van een voorgaande reactie aan te halen. Zie bij anderen wel dat het lukt. Maar heb tot nog toe nooit de bewerking of knop kunnen vinden om die tekst met een verspringing of zo, aan te halen. Hoe doe je dat? Ik doe het nu handmatig op de wijze zoals je het hier ziet, met de "aangehaalde" tekst in Italic tekstfont gezet.
* Wat zouden jullie elkaar willen meegeven?Begrip en wederzijds respect.
Overigens komt "glasvezel" voor mij nu "eindelijk" wat dichterbij.
Reggefiber is nu in de straat bezig met kabel "tot aan de voordeur" te leggen. Dan moet het nog allemaal een keer naar binnen en aan de FTU worden aangesloten. De rest komt er dan nog achteraan met een modem van de ISP (Vodafone in mijn geval
😄 ).
Ik heb al met de Reggefiber werkvoorbereiding afgesproken dat er direct een meer dan voldoende lange kabel aankomt (20 meter), zodat die via PVS-buis kan worden doorgetrokken naar de woonkamer op de eerste verdieping, en daar de FTU (en modem) wordt aangesloten, en niet tot slechts in de meterkast op de begane grond.