Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,192Oplossingen
  • 1,620Discussies
  • 76KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Abonnement van RED naar een internet omzetten? Alleen-lezen Onopgelost

Hoi Vodafone en gebruikers, Zelf was ik nieuwsgierig geworden of er een mogelijkheid is om mijn RED abonnement om te zetten naar een internet abonnement (data abbo) voor mijn tablet. Dit omdat mijn hu...

jhonnyb81 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung toetsenbord is gestopt Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik krijg sinds vandaag deze melding:Samsung toetsenbord is gestopt Gaat om een Samsung Note 3Ik kan dan alleen maar ok klikken.Verder kan ik dus niks invoeren op welke manier dan ook !!!Heb ook...

michel72 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

wcdma simcard Alleen-lezen Onopgelost

Hoe kom ik aaan een wcdma simcard? evt met nr behoud.

jaspa0903 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

app werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Geeft aan dat ik me moet registreren.Registratie geeft aan dat er 'oeps' is gebeurd:Oeps… er is iets misgegaan.•Het formulier is zo snel ingevuld dat we de gegevens niet kunnen verwerken. Probeer het ...

Hollands nieuwe sim only Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb nu Prepaid van Vodafone en wil graag een sim only afsluiten bij Hollands Nieuwe. Nu zag ik dat Hollands Nieuwe onderdeel was van Vodafone. Hoe zit het nu met overstappen? En heb ik een andere s...

tijn door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Preventel Geregisteerd Alleen-lezen Onopgelost

ik heb 2 jaar geleden een abbonement bij jullie afgesloten.na een jaar kon ik het niet betalen,en werd het gestuurd naar Intrum Justitia Nederland (Deurwaarder),ik heb het helemaal afbetaald op 28-07-...

kenrich2 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iOS 9.2 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb gisteren de iOS 9.2 update gedaan, en sindsdien wordt mijn telefoon warm en loopt de batterij binnen een uur leeg.. Ik heb nooit problemen gehad met mijn iPhone 6.. Hoe los ik dit op??? Ik kan ...

Meldingsbericht "grens over" uitzetten Alleen-lezen Onopgelost

Als ik de grens over ga krijg ik per sms bericht dat ik de grens over ga (van Nederland naar België). Hoe zet ik dat uit? Ik weet zelf ook wel dat ik de grens over ga. Vast bedankt.

Renerius door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen bevestiging email gehad Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb net online een prepaid sim besteld en betaald,krijg wel te zien dat de betaling is verwerkt maar, krijg geen email ter bevestiging van de bestelling.Hoe kan dit? -

Xlroms door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement van 2010 betaal ik nog steed.!!! Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, ik had een abonnement tot 2010 en ik betaal der nog steeds elke maand voor terwijl die niet meer geldig is.Hoe lossen we dit op.?

Johan2 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

4G werkt niet iPhone 5S Alleen-lezen Onopgelost

4G werkt niet op mijn iPhone 5S. Ik heb het juiste abonnement vanaf 7 december. Ook een nieuwe simkaart. APN staat goed en 4G staat aan in m'n toestel. Toch heb ik nog nergens 4G gehad en ik woon in e...

My Vodafone - kan niet inloggen Alleen-lezen Onopgelost

bij het proberen om in te loggen, krijg ik het volgende bericht:Server ErrorThis server has encountered an internal error which prevents it from fulfilling your request. The most likely cause is a mis...

Map voor foto's wijzigen op Vodafone Prime 6? Alleen-lezen Opgelost

Alle foto's en downloads die ik maak met mijn Vodafone Prime 6 komen op het telefoongeheugen terecht. Is het mogelijk om een map aan te maken op de SD kaart waar de foto's direct in geplaatst worden? ...

Soozy door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan vodafoon niet rekenen? Alleen-lezen Onopgelost

Zojuist heb ik mijn prepaid alarm nummer maar weer eens betaald. Dat alarm zou dan weer een heel jaar feilloos moeten werken. Maar helaas, vodafone meldt dat het tegoed slechts 365 dagen geldig is..,....

wayfarer door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

vodafone security protect Alleen-lezen Onopgelost

Ik probeerde vandaag mijn oude telefoon weer aan te zetten en nu geeft hij steeds melding dat ik een code moet geven voor security protect ofzo. Ik heb alleen geen idee wat mijn code is?

marieke2 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Waarom vind ik hier niets over Future Target en ezitv? Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag helaas moeten constateren dat er al enige tijd wekelijks geld wordt geincasseerd op mijn Vodafone factuur. Op internet blijkt dat er wel meer problemen zijn met Future Targets en ezitv. In de ...

Edo door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Databundel op en geen internet Alleen-lezen Onopgelost

Afgezien dat het raar is, en raar blijf : Je koopt 6 appels en je eet er 4 op. Dat je de overgebleven 2 weer terug moet geven aan de groentenman. Maargoed, duidelijk gevraagd in de winkel van vodafone...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen