Als het goed is kan je ook zien in de iPhone hoeveel welke app heeft gebruikt. Kan je daar niet iets vreemds aan zien? iCloud-reservekopie zet je hiermee ook niet uit, maar uit voor gebruik van 4G data (of 5G). Dus dan moet die wel over Wifi een backup maken. Zou misschien best kunnen dat je net geen goede wifi had en dat je iCloud een backup moest maken en dat daarom zoveel data er doorheen is gegaan. Maar 10GB in een half uurtje is natuurlijk wel TE veel, helemaal met je eens.
Kom je er nu niet uit met de klantenservice, stuur dan onderstaande informatie naar @Cecilia en dan kan ze het doorsturen naar de juiste afdeling. Graag deze info via een privébericht verzenden, dus niet hier plaatsen!
Dan ontvang ik graag onderstaande informatie van jullie, zodat ik dit kan doorzetten naar onze technische dienst ter onderzoek. Graag onderstaande informatie in zijn volledigheid aanleveren. Zonder deze gegevens kan onze technische dienst het probleem niet verder onderzoeken aangezien we wettelijk geen inzage hebben in datasessies.
- Mobiel nummer:
- Type toestel:
- Datum van het verdachte verbruik:
- iPhone versie:
- iOS versie:
- Is er recent een softwareupdate geïnstalleerd? En welke?:
- Is er een cloud backup actief via mobiel gebruik?: