Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,406Oplossingen
  • 25.4KDiscussies
  • 73.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Gemiddelde wachttijd chat bij contact MyVodafone Alleen-lezen Opgelost

Hoi ik heb nu een paar keer een issue gehad als ik laat of in de nacht een vraag heb en via de chat knop in de MyVodafone site die 24/7 beschikbaar zou zijn. Afgelopen nacht had ik dit dus maar ook al...

Nogeenik door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Hoe werkt het overstappen en nummerbehoud? Alleen-lezen Opgelost

Ik wil overstappen naar vodaphone, mijn huidige contract loopt tot augustus dit jaar. Regelen jullie de overstap en het nummerbehoud?

Coin Master spelen en spins kopen Alleen-lezen Opgelost

Ik wil graag coinmaster spelen en spins kopen via vodafone . Dit lukt niet

stabo043 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Betaling eindfactuur Alleen-lezen Opgelost

Hallo, op 11 april 2020 was de einddatum van mijn abonnement. Na meerdere keren gebeld te hebben zou er geen bedrag meer open staan omdat ik ook niet kon bellen, geen internet heb enzovoort. Nu is er ...

Chelseavw door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

SD-kaart - Alleen lezen Alleen-lezen Opgelost

sdkaart werkt niet correct. En staat op aleen lezen. wat kan ik hieraan doen?

Ruud1971 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Inloggen My Vodafone - nieuw mobiele nummer Alleen-lezen Opgelost

Ik kan niet inloggen op mijn Vodafone omdat u mijn oude telefoonnummer gebruikt.

Hartog door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

4g ontvangst Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een red together abonnement. 2 hebben prima 4g maar 1 helemaal niet. Als ik deze telefoon via mijn hotspot verbind is het wel goed. Kan dit aan de simkaart liggen?

GTR door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

dekking duitsland slecht - worden Nederlandse verbindingen geknepen? Alleen-lezen Opgelost

Dag, sinds een paar dagen is de dekking van het internet binnen Duitsland dramatisch slecht. We zijn als binnenschipper afhankelijk van internet nu onze kinderen noodgedwongen aan boord zijn en op afs...

Blijft opgeslagen muziek behouden - Apple Music Alleen-lezen Opgelost

Ivm overstappen naar een nieuwe abonnementsvorm van Vodafone heb ik 6 maanden gratis Apple music gekregen. Ik had al een betaald Apple music abonnement. Dat heb ik stopgezet. Mijn vraag is of de numme...

s10 werkt niet meer Alleen-lezen Opgelost

Hallo. Ik heb een samsung s10 sinds een maand of 2 heb ik bij google play service een melding dat hij steeds stopt. Maar nu word het alleen maar erger hij doet het nu bij elke app en de telefoon start...

Marinap door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Extra data with ziggo Alleen-lezen Opgelost

We signed up to ziggo internet and part of our package states I would get double data on my vodaphone monthly subscription. Please can you tell me when this will start or how I can chase it up?

Naam wijziging van Vodafone naar VFNL-#StayConnected Alleen-lezen Opgelost

Deze naamwijziging is een vreemde actie waar niemand op zit te wachten. Ik verwacht dat over enige tijd een splitsing wordt gecreëerd tussen Vodafone klanten en VFNL-#StayConnected klanten. Een omweg ...

5G - krijg ik dit ook? Alleen-lezen Opgelost

Kom ik in aanmerking voor 5G want ik heb een Red abonnement van Vodafone.

voordeel met extra sim only kaartje Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een Vodafone abonnement bij jullie. Maar vroeg mij af of ik voordelig bij jullie een simonly abonnement je kan krijgen voor mijn zoon? Zo ja wat zijn de mogelijkheden?

simkaart geblokkeerd Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik ben belg en heb een vodafone besteld . maar ik stak die gisteren in de gsm maar zei direct het, het geblokkeerd was.

Nio door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

inloggen my vodafone lukt niet Alleen-lezen Opgelost

Als ik wil inloggen op de My Vodafone app krijg ik de melding “er zijn geen rollen beschikbaar voor gebruiker”. Hierdoor kan ik niet inloggen? Wat kan ik hieraan doen om wel weer te kunnen inloggen?

samsung s50 laad niet meer op Alleen-lezen Opgelost

Als ik mijn telefoon aan de oplader slinger geeft die een foutmelding dat de temperatuur te hoog is. Kan ik hier zelf wat mee ?

Prepaid... Rare bundels in app en my vodafone Alleen-lezen Opgelost

Heb een prepaid SIM pas gekregen. Beltegoed op gezet en vandaag een DAG bundel van 10Gb. geactiveerd. In de app staan nu voor dit telnr. 3 bundels: de dagbundel met enig verbruik, dus net geen 10Gb. m...

Pippa door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Rekening - een nummer op de specificatie blokkeren Alleen-lezen Opgelost

Ik wil van de gespecificeerde rekening af , bepaalde nr wil ik niet terug zien op overzicht . hoe kan ik nr verwijderen van onherkenbaar maken

Falconiti door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen