dicey

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes

Extra kosten doorverbinden bij RED abonnement

Paar dagen geleden even korte tijd mijn nummer doorverbonden, maar nu kom ik er achteraf achter dat hier kosten aan verbonden zitten. Nu gaat het hier maar om een euro of iets, echter zijn dit geen dingen die je verwacht bij een niet al te goedkoop 'onbeperkt' bellen abonnement zoals RED. En dan al zeker niet voor 25 cent per minuut.

Nog vervelender is dat de vermelding van deze extra kosten redelijk goed verborgen staan en hier geen melding van. Bij andere providers (T-mobile in ieder geval) vallen deze kosten ook binnen de bundel.
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @dicey

Ik zag dat er niemand nog had gereageerd.
Het klopt inderdaad dat bij een uitgaand gesprek kosten van 0.25 cent per minuut wordt gerekend als het doorgeschakeld wordt. Inkomende gesprekken zijn gewoon gratis. Durf niet te zeggen of dit per abonnement verschilt. Het kan inderdaad zijn dat dit bij andere providers gratis is.
Deze kosten staan bij ieder abonnement vermeldt.

Groetjes stevied86
dicey
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes
Die kosten staan niet bij een abonnement vermeld, tenzij je heel bewust op zoek gaat naar die tarieven. De kosten staan ergens verborgen in een tarievenlijst waarnaar een link pas na een lastig te vinden uitklapmenu te vinden is op de productpagina: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/red.shtml

Ik verwacht bij een abonnement waar zo duidelijk 'onbeperkt bellen' staat, dat deze vorm van 'bellen' gewoon meegerekent wordt binnen de bundel en niet ergens aan het einde van een lastig te vinden tarievenlijst staat. Daar komt nogeens bovenop dat de meerderheid van de providers in Nederland dit soort kosten wel binnen de belbundels verrekenen bij abonnementen en ik dus op die manier mag verwachten dat dat ook hier het geval is.

Ik heb op dit moment behoorlijk spijt van mijn overstap naar Vodafone en dit is overduidelijk mijn laatste abonnement hier.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @dicey

Ik snap wat je bedoelt maar wat is je vraag aan de mensen hier op het forum?
Wij kunnen helaas niet in de systemen van Vodafone.
Mocht je een klacht hierover willen indienen dan dien je het feedback formulier op www.vodafone.nl/feedback in te vullen.
Echter staat het wel gewoon vermeld bij je abonnement.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic