Hallo
@Jonathan1982 Hier gaat duidelijk iets niet helemaal zoals het de bedoeling is.
- Op het moment dat je een abonnement hebt waarbij bepaalde BloX mogelijk zijn, dan blijf je de mogelijkheid houden (minimaal gedurende de contractsperiode). Met andere woorden de BloX worden niet (regelmatig) aangepast. Als het al zo zou zijn dat er een wijziging plaatsvindt in het pakket, dan communiceren wij dat ruimschoots van tevoren. De BloX die je noemt is een dienst die eenmaal aangezet, van kracht blijft (en dus niet vervalt).
- Niet alle BloX zijn te combineren met ieder abonnement. Op het moment dat je wisselt van abonnement, dan kan het zo zijn, dat je een BloX die geldig was voor je oude abonnement, niet te combineren valt met het nieuwe.
- Bij een aantal abonnementen (Scherp vormen) is het niet mogelijk om BloX aan te sluiten.
Als je structureel over de databundel heen gaat (maakt niet uit oud of nieuwe abonnementsvorm) dan kun je uiteraard met BloX werken, vaak is het echter voordeliger om je abonnement aan te passen naar een versie die je gebruik beter dekt.
Je zou eens kunnen kijken in dat geval:
- hoeveel verbruik ik eigenlijk?
- hoeveel betaal ik bij per maand voor de BloX?
- wat betaal ik in totaal per maand
- wat kost een abonnement met een grotere bundel?
Collega's van de klantenservice kunnen het abonnement eventueel voor je aanpassen.
Gr. Per