dennis2807

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbo zakelijk omgezet naar privé maar kan niet inloggen of account aanmaken

Ik heb een aantal jaren geleden mij zakelijk vodafone abbonnement omgezet naar particulier.

Ik kan geen nieuw my vodafone account aanmaken want het nummer wordt herkent alszijnde reeds geregistreerd.
Vervolgens log ik in met mijn (oude) zakelijke gegevens, en krijg vervolgens de melding dat ik niet gemachtigd ben....

Ik wil graag dat MyVodafone zakelijk wordt verwijderd en dat ik met een Particulier My Vodafone al mijn rekeningen kan inzien.



gr,
Dennis
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Dennis2807,

Allereerst wil ik je vragen om je mobiel nummer weg te halen. Dit is tegen de regels van het forum.
Wij forumleden kunnen alleen tips and tricks geven. Helaas kunnen wij niet in de systemen van Vodafone.

Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Via www.vodafone.nl/support/contact zie je hoe dit kan.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes stevied86
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten. Het topic voldoet niet aan de forum regels.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic