Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,259Oplossingen
  • 1,693Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Abonnement verlengd, maar nog geen bericht over telefoon ontvangen Alleen-lezen Onopgelost

Heb op 16 juli mijn abonnement verlengd (na telefonische aanbieding van Vodafone) met een gratis telefoon (Sony Experia M).Nu een maand verder ZELF met Vodafone gebeld, want nog steeds geen telefoon o...

Beperkte Service Nootdorp 2631 BA Alleen-lezen Opgelost

Sinds vandaag beperkte service in gebied 2631BA. Op andere locaties geen probleem. Kan echter geen storing vinden.....Iemand anders ook last van? ***mod edit: plaats en postcode toegevoegd aan onderwe...

Minkie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nummer overzetten Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik wil graag mijn oude nummer van een normale simkaart overzetten naar m'n microsimkaart.Hoe moet ik dat doen?

Verlengen maar ander nr Alleen-lezen Opgelost

Is het mogelijk om klant te blijven bij vodafone (verlengen dus) maar toch een ander nr te krijgen En zo ja. Wanneer kan ik dit dan regelen. Mijn abbo opt af op 20 jan 2015 Vriendelijke groet

rechthoek scherm internet explorer Alleen-lezen Opgelost

Sinds 3 dagen staat er op elke website van internet explorer een witte, niet verplaatsbare en niet te verkleinen rechthoek van mijn galaxy S4. Ik zou hem graag weg willen hebben, maar heb geen flauw b...

Dunja door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Iphone 5 wil niet meer opladen Alleen-lezen Onopgelost

Mijn telefoon laadt niet meer op. Heb geprobeerd de telefoon aan te sluiten op een laptop en 3 verschillende kabels / stekkers getest. Op geen van alle reageert de telefoon. M.i. is dus de dock connec...

Prim88 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Betalen voor dataverkeer, maar totaal binnen bundel? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb je topic verplaats naar een topic met meerdere klachten over SIZZ-abonnementen. Hierin kun je ook de antwoorden lezen die in dat "SIZZ-topic" zijn gegeven.Succes!Netwerker

Netwerker door Expert
  • 986 Topics
  • 111 Oplossingen
  • 401 Likes

alle vodafone apps verwijderd Alleen-lezen Onopgelost

per abuis alle vodafone apps verwijderd inclusief vodafone updates en wallet.Is er een manier om deze apps weer terug te zetten zodat mijn toestel weer alle apps automatisch geuodate krijgt en wallet ...

dinkey010 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Live tv Alleen-lezen Opgelost

Met een ABO op FOX Eredivisie krijg ik dan alle kanalen of maar 1 ?

Abjonkers door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet buiten je bundel Alleen-lezen Opgelost

Bij veel providers is het als je internet bundel op is, je nog wel kan internetten maar dan langzamer. Nou is mij door iemand verteld dat Vodafone deze service ook wel moet hebben. Kan iemand mij vert...

Simlock Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een Samsung telefoon met een simlock. Helaas weet ik niet van welke provider deze simlock is. Hoe kan ik er achter komen of er een Vodafone simlock op zit? Alvast bedankt.

Geen mail verzenden sinds gisteren Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Sinds gisteren kan ik met 1 van mijn 6 mailaccounts geen mail meer verzenden via smtp:authsmtp.vodafone.nlik krijg de melding:email versturen mislukt:de gebruiksnaam of het wachtwoord voor SMTP:...

schumer door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Paar dagen van te voren verlengen? Alleen-lezen Opgelost

Zoals de titel zegt. Ik heb hier al wel met belsimpel over gemailed, en zij beweren dat het geen enkel probleem zou zijn, en dat zij dan de verlenging op de datum zelf doorvoeren. Ik kan officieel op ...

nieuw abonnement en nieuwe simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben zojuist klant geworden en heb me toestel en sim al ontvangen. Mijn abonnement gaat pas volgende maand in. Kan ik de telefoon al gebruiken met mijn oude simkaart? Ik heb nu de nieuwe simkaart er...

--sabine door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

afgesloten. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb een rekening bij jullie open staan van 595 euro. Deze kan ik niet in 1 keer betalen. Ik ben op dit moment afgesloten maar vroeg mij af, als ik 500 euro betaal of het resterende bedrag bij...

alweer geen bereik Alleen-lezen Onopgelost

Hallo sinds enkele maanden heb ik constant problemen met mijn netwerk in horn (gemeenten Haelen) een flinke regenbui en alles hier ligt er weer uit zo ook vandaag weer de derde keer deze maand en de a...

ine door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan online niet verlengen Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een MBB start-2 hardware abonnement.Deze loopt af op 05-10-14 en aangezien je 4 maanden van te voren kan verlengen ben ik alvast aan het kijken of en hoe ik deze wil verlengen. Echter geeft zow...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen