Wat voor een toestel heb je als ik vragen mag
kootert en kun je voor mij controleren welke variant je van de app hebt?
Dit doe je door te klikken op je initialen boven in het blauwe bolletje. Daarna klik je op instellingen. Onderaan bij over deze app staat alle info.
Als ik namelijk naar de bundels ga, staat er bij mij een pijltje bij waarop ik kan klikken in het witte vlak bij bundels.
Uit jouw bericht en screenshots zie ik het niet. Ik begrijp hier dan ook uit dat het onduidelijk is.
Dat de voorwaarden op verschillende plekken staan van deze blox. Daar kan ik niet om heen. Betreft de kosten kan ik vanuit hier nik voor je doen. Daarvoor mag je contact opnemen met de klantenservice. Zij bepalen wat ze erin kunnen betekenen.
Ook kan ik hierin geen toezegging doen.
Wat ik wel wil doen, is dit intern aankaarten. Als er namelijk voor meerdere klanten iets niet duidelijk is, dan moet er gekeken worden of het anders kan etc.
Je mag dit soort feedback ook altijd zelf in de app doorgeven via het vraagteken boven in.