Klaas1984

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Black friday acties

Goedeavond,

Ik kijk al een paar weken naar een red together abbonnement i.c.m. Samsung S8 2 jaar + red extra sim only. Al weken kom ik op een prijs van 67,- totaal uit.

Vandaag geven jullie aan dat er 5,- Black friday-korting verwerkt is in de prijs, maar nog steeds is de totaalprijs € 67,-. Ik vind dit gek en zou graag zien dat jullie doe 5,- er alsnog afhalen.

Ik verneem graag van jullie.
Klaas
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11904Posts
  • 3493Oplossingen
  • 3115Likes
Hoi Klaas1984
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oeps, dat is wel heel erg vreemd. Zeker als je al weken kijkt en eenzelfde prijs naar voren ziet komen. Het best wat je kan doen is de klantenservice van Vodafone bellen en vragen hoe dit zit en wat ze eventueel voor je kunnen betekenen als je via de telefoon dit abonnement afsluit. Denk dat je daar meer aan hebt dan via de website, daar valt niets aan te vragen over kortingen 🙂

Maar je hebt gelijk, het is een beetje vreemd maar ik als klant kan je daar ook geen antwoord op geven. Even bellen en dan komt het denk ik wel goed. Laat je nog even weten hoe het is afgelopen. Veel plezier vandaag tijdens Black Friday!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hierover contact gehad met mijn collega's? Let er wel op dat we verschillende acties hebben gehad, de afgelopen periode.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Wat is ondertussen de status @Klaas1984? Heb je contact gehad met onze klantenservice?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic