Streeph

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra account voor Red Together Extra deelnemer?

De Red Together (Extra) abonnementen voor mijn gezinsleden staan op mijn naam en contractnummer. Ik ben beheerder en gebruik de app. Hoe kan ik mijn gezinsleden hun eigen account geven zodat ze ook de app kunnen gebruiken voor (alleen) hun eigen Red Together Extra abonnement?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Streeph
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Deze hebben geen eigen app account. Alles gaat namelijk van 1 hoofd account en dat die van jou. Je kan die 160 GB ook niet verdelen! Je kan wel de data tijdelijk aan, of uitzetten.

Zie voor meer info:
https://www.vodafone.nl/together/

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Streeph
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Deze hebben geen eigen app account. Alles gaat namelijk van 1 hoofd account en dat die van jou. Je kan die 160 GB ook niet verdelen! Je kan wel de data tijdelijk aan, of uitzetten.

Zie voor meer info:
https://www.vodafone.nl/together/
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was de informatie van Energieboy duidelijk voor jou? Streeph
Streeph
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja; duidelijk en jammer. Heb nu een ander beeld bij Red Together als voor de aankoop. Marketing is dik in orde bij Vodafone ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik zal je feedback intern aankaarten Streeph
Dankjewel hiervoor.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic