HansReusink

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dekking Korenbrugstraat 's-Hertogenbosch centrum

Al geruime tijd is de mobiele ontvangst op Postcode 5211 EG nummer 7-9 erg slecht.

Dit is een klein straatje met druk bezochte terrassen en kroegen in de historische Uilenburg in 's-Hertogenbosch. Binnen in de café's is er geen ontvangst voor data. Het is bekend bij alle eigenaren van café's en melden dan ook dat VF geen goede ontvangst heeft en dat je Wifi kunt gebruiken.

KPN is er overal goed te ontvangen.

Zijn er acties om dit te verbeteren?
Hoe kan ik dit op de kaart zetten?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi HansReusink
Pardon, een standaard antwoord. Hallo, ik ben geen computer of iets en ik ben ook niet werkzaam bij Vodafone. Alles wat ik schrijf is niet standaard hoor. Erg jammer dat als iemand antwoord geeft op je vraag je daarop zo'n antwoord geeft. Het is niet het antwoord dat je wilt lezen, dat is wat anders!

Hoe dan ook, als je de site niet goed kunt benaderen dan ligt dit aan je computer en niet aan Vodafone. Want ik kan gewoon de pagina openen en kan ook gewoon een melding maken, geen probleem mee. Probeer eens een andere browser, misschien helpt dat. Nou, als dit niet persoonlijk advies is, dan weet ik het ook niet meer.

Daarnaast is dit een community waar klanten elkaar helpen. Dus verder persoonlijk komen we niet omdat we als klanten onder elkaar zijn en helpen waar mogelijk. Als mede klanten je geen antwoord kunnen geven dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen je dan misschien wel verder helpen. En wil je niet bellen, stuur dan een privé bericht via Facebook of Twitter.

Succes in ieder geval, fijne dag nog.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi HansReusink
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat goed dat je het hier even aangeeft. Altijd fijn als mensen hier de stap voor nemen om te proberen Vodafone te helpen te melden dat ze op bepaalde plekken toch niet zulk goed bereik geven dan ze zelf denken. Op deze pagina kan je kijken of er storingen zijn en/of werkzaamheden en hoe het bereik is op die plek.

Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe dan de Vodafone Network check en ze helpen je verder. Bij een storing van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast. Vraag dan een vergoeding aan.

Ik denk dat je met bovengenoemde info wel een stuk verder komt en dat ze je waarschijnlijk kunnen helpen met meer info. Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen en of je straks weer super geweldig bereik hebt 😉
HansReusink
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Energieboy ,

jammer dat er een standaard antwoord gegeven wordt.
Ik heb deze controle meerdere malen proberen uit te voeren.
Zodra ik een netwerk incident wil melden blijft een Vodafone logo actief draaien en kun je niet verder.

graag een inhoudelijke (persoonlijke) reactie.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi HansReusink
Pardon, een standaard antwoord. Hallo, ik ben geen computer of iets en ik ben ook niet werkzaam bij Vodafone. Alles wat ik schrijf is niet standaard hoor. Erg jammer dat als iemand antwoord geeft op je vraag je daarop zo'n antwoord geeft. Het is niet het antwoord dat je wilt lezen, dat is wat anders!

Hoe dan ook, als je de site niet goed kunt benaderen dan ligt dit aan je computer en niet aan Vodafone. Want ik kan gewoon de pagina openen en kan ook gewoon een melding maken, geen probleem mee. Probeer eens een andere browser, misschien helpt dat. Nou, als dit niet persoonlijk advies is, dan weet ik het ook niet meer.

Daarnaast is dit een community waar klanten elkaar helpen. Dus verder persoonlijk komen we niet omdat we als klanten onder elkaar zijn en helpen waar mogelijk. Als mede klanten je geen antwoord kunnen geven dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen je dan misschien wel verder helpen. En wil je niet bellen, stuur dan een privé bericht via Facebook of Twitter.

Succes in ieder geval, fijne dag nog.
HansReusink
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dag Energieboy ,

ik wil niet vervelend overkomen of jou beledigen. Mijn gedachte bij jouw 1e reactie leek me wel een standaard bericht zonder daadwerkelijk in te gaan op de specifieke case. Dergelijke antwoorden heb ik al eerder langs zien komen waardoor ik de aangedragen oplossingen al geprobeerd had.

Ik zal eens de klantenservice gaan benaderen.

Dank in ieder geval voor je 2e (persoonlijke) bericht 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's HansReusink?
HansReusink
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dag Steven ,
ik heb gisteren een keer proberen te bellen, er was een lange wachttijd.
Deze melding is ook niet zozeer een persoonlijk probleem maar meer een algemeen issue om aandacht aan te besteden om de dekking te verbeteren.
ik zal het vandaag nogmaals proberen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super HansReusink
Indien er ergens een slechte dekking is, dan is dit fijn om te weten zodat dit verbeterd kan worden.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
We zijn benieuwd naar een update HansReusink!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic